fbpx
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

מחפש עורך דין משפחה ברמה גבוהה ?

עו"ד חגית לב

"אני אדאג שתקבל את המקסימום שמגיע לך"
שליטה מלאה ברכוש ובכספים תוך שמירה על האינטרסים שלך !

לב משרד עורכי דין עוסק בתחום דיני משפחה וירושה. המשרד מנהל תיקי משפחה רבים בארץ ובחו”ל דיסקרטיות ואמינות ואנושיות אצלנו זה שם המשחק.

מעל 500 ממליצים וחוות דעת של אנשים שעברו את זה כמו גדולים

אם הגעת לכאן זה אומר שאתה מחפש עורך דין משפחה שיש לו לקוחות
שיעידו שהשיג להם את המקסימום שמגיע להם, נכון ?

קיבלת תביעת גירושין או החלטה להתגרש ורוצה לדעת מה לעשות עכשיו !

ברור שיש לך מה להפסיד בהליך גירושין אם לא תתנהל בחוכמה.
לכל פעולה או אמירה שלך מעכשיו יש השפעה על התוצאה שתשיג.

אז הגעת למקום הנכון עבורך!

אז מתי לפנות לעורך דין משפחה

כאשר בני זוג נשואים נקלעים למשבר בנישואים אז לרוב הם חווים אי וודאות וחוסר אמון אחד לשני.

חשוב לא לקבל החלטות ולא לבצע פעולות כאשר נמצאים בסערת רגשות, זו בדיוק הזמן לקבוע פגישת ייעוץ אצל עורך דין משפחה שעוסק רק בענייני משפחה, אפילו אם בשלב זה הגירושין אינם על הפרק.

ייעוץ מקצועי יוריד את מפלס החרדות והפחדים ויעשה "סדר" בראש לגבי מה לעשות, מתי ואיך. 

ברור שהרבה מוטל על הכף ויש צורך להגן גם על הילדים וגם על הכספים, לכן כדאי להיות מוכנים מראש לכל אפשרות.

ראשית, להיעזר בשירותיו של עורך דין משפחה המומחה אך ורק בגירושין, ולא בעורך דין משפחה שסייע לחבר בתביעת נזיקין או בזה שערך את חוזה הקנייה של הבית. שנית, לשכור את שירותיו של עורך הדין הטוב ביותר בתחום דיני גירושין, כי אם שלך לא יהיה – בטוח ששל בן או בת הזוג שלך כן יהיה.

תחום המשפט רווי במהמורות, במלכודות ובפיתולים – ורק עורך דין משפחה מנוסה ומקצועי ביותר ידע לנווט ביניהם בהצלחה.

בדיקה משפטית של היבטים כלכליים תציג לך כמה הרכוש והכספים שלך שווים
ומה תוכל לעשות כדי להשאיר אצלך כמה שיותר

* תקבל את המקסימום שמגיע לך

עורך דין משפחה אחרי טיפול זוגי

המלצתי האישית היא שבטרם תפנו להליך של גירושין ודאו שאכן עשיתם כמיטב יכולתכם כדי לשקם את מערכת הנישואים ולשמור על התא המשפחתי, בין שבאמצעות טיפול זוגי ובין שבאמצעות טיפול פרטני, או שלקחתם פסק זמן והקדשתם אותו לחשיבה שקולה בעניין.

היתרון של טיפול זוגי על פני טיפול פרטני הוא זיהוי הבעיות העומדות לפני כל אחד מבני הזוג וטיפול יסודי בהן, תוך הבנה כי כל צד יכול להתמודד עם דרכי הטיפול שיוצעו.

מניסיוני, הזוגות שהצליחו להציל את נישואיהם הם אלה שהתחייבו לעשות ככל האפשר כדי שהנישואים יצליחו. הם הציבו לעצמם כיעד לשמור על חיי הנישואים והם עומדים בו, חרף הקשיים הנובעים מחיי הזוגיות.

כאשר אנו מחליטים להתחייב, אנו למעשה מחליטים לעבוד קשה ולקבל עלינו אחריות כדי לשקם את הנישואים, בשל הבנת ההשפעה שעלולה להיות לגירושין על ילדינו ועל מצבנו הכלכלי והרגשי.

ועם זאת, לפעמים ההחלטה להתגרש היא נכונה כי אי אפשר לגשר על הפערים בין בני הזוג או בגלל אירוע כלשהו שהוביל להידרדרות ביחסים ביניהם. אם בני הזוג מיצו את כל האפשרויות לשיקום היחסים ביניהם ולא נותרה ברירה, כדאי לעבור הליך גירושין נכון.

חשוב לציין כי הצד המגיש ראשון את תביעותיו לערכאה הנוחה לו, עתיד להחזיק ביתרון משמעותי מתחילתו של ההליך.

גישור בהליך גירושין עם עורך דין משפחה

רבות דובר על החוק המחייב זוגות להליך גישור, אבל מעטים יודעים שהמרוץ בין בני הזוג לערכאה המשפטית – בית המשפט למשפחה או בית הדין הרבני, המכונה בשפה המקצועית 'מרוץ הסמכויות' – לא חדל.

בלי קשר להליך גישור, אם ההליך מתפוצץ, ולצערנו ברוב המקרים הוא אינו צולח, יעבור מאבק הגירושין לערכאה משפטית שעליה יחליט מי שהגיש ראשון את בקשתו ליישוב סכסוך בהתאם לחוק להסדר התדיינויות בסכסוכי משפחה (הוראת שעה), תשע"ה-2014. אם הקדים הבעל והגיש את הבקשה ליישוב סכסוך, כי אז יחליט הוא היכן ינוהל מאבק הגירושין ולהיפך.

אגב, למרות הסטיגמה הרווחת בחברה, לא תמיד כדאי לגבר להגיע לבית הדין הרבני ולא תמיד כדאי לאישה לפנות לבית המשפט לענייני למשפחה – הכול תלוי בנסיבות. למשל, רק בית הדין הרבני יוכל למנוע מהבעל להוציא את האישה מהבית; קוראים לפעולה הזו 'צו מדור ספציפי' והיא כדאית לנשים במקרים רבים (לעתים נדירות ניתן הצו גם לגברים).

בית הדין הרבני גם עשוי לפסוק מזונות לאישה. כלומר, הבעל יחויב בתשלום חודשי, מלבד מזונות ילדים, כדי לדאוג לרמת החיים של אשתו שהורגלה בה לפני תחילת הסכסוך. לעתים מדובר בסכומים גבוהים המשולמים לאישה מדי חודש עד שייתן לה הבעל גט.

צריך לזכור שאם יקדים הבעל את האישה בפנייה לערכאות, יוכל למנוע ממנה את הגישה לנכסים המניבים של המשפחה, כמו העסק, שלרוב הבעל משמש בו דמות מפתח (ואני כמובן עושה פה הכללה.

לא כל העסקים המשפחתיים נשלטים בידי גברים, במיוחד לא בעידן שלנו). קיימת גם סכנה של הברחת נכסים על־ידי אחד מבני הזוג, (פעולה שבן הזוג השני יתקשה למנוע) אם לא בוצע תיכנון מראש ליום שאחרי תחילתו של מאבק הגירושין.

אם הבעל הוא היוזם, הוא גם יוכל ביום אחד למשוך כספים רבים מחשבונות הבנק המשותפים ולמעשה לשתק כלכלית את האישה ולהפך: אם האישה היא היוזמת הרי שגם היא תוכל למשוך כספים ולשתק כלכלית את הבעל.

אומנם הכספים הללו יוחזרו בסופו של עניין, אבל עד אז יוכל השיתוק הכלכלי לפגום ביכולת להתמודד משפטית עם הליך הגירושין. ולכן אם אתם מהרהרים ברעיון הגירושין, כדאי למהר ולהתייעץ עם עורך דין משפחה מבעוד מועד על זכויותיכם ועל הטקטיקה המומלצת לכם.

מה עושים בפגישת ייעוץ עם עורך דין משפחה ?

בפגישת ייעוץ תקבל את הידע והניסיון שרכשתי ב 20 שנים האחרונות.

במהלך הפגישה (לאחר שאבין את המקרה הספציפי שלך) אציג לך את הדרכים שעומדות לרשותך, את המשמעויות שלהן ומה ההמלצה שלי לדרך שהכי מתאימה עבורך.

בפגישה גם:

א. אסביר את ההשלכות של פעולות ואמירות שלך.

ב. נגדיר את המטרות והיעדים שיחשבו כהצלחה עבורך.

ג. אסביר לך מה להגיד, מתי להגיד, מה לא להגיד ולא לעשות.

ד. אתן לך מענה לשאלות שלך ונשוחח על דברים נוספים שחשובים במיוחד למקרה האישי שלך.

ה. נחליט איפה הכי נכון לך לנהל את בתהליך (בית הדין הרבני או בית משפט למשפחה).

עורך דין משפחה | עו"ד חגית לב

חשוב לוודא כי יש ראיות שיוכלו לתמוך בצד שלכם בסיפור. הראיות יכולות להיות בדמות מסמכים המוכיחים קיומן של זכויות, כמו הוצאות, נכסים, יכולת השתכרות וכן הלאה.

יש לדאוג לתיעוד באופן דיסקרטי וחוקי מכיוון שאלמלא הסודיות, ידע או תדע בן או בת הזוג על הכוונה להתגרש, ויתחיל בפעולות הכנה משלו או שיגיש ראשון את התביעה לגירושין.

במצבי קיצון של אלימות בין בני הזוג, רצוי להצטייד בהקלטות להוכחת התנהגותו האלימה של בן או בת הזוג, בין שמדובר באלימות פיזית ובין שמדובר באלימות מילולית. מצאנו לנכון להרחיב על גירושין שבהם מעורבת אלימות בפרק נפרד בהמשך.

חשיבותן של הראיות בעיני עורך דין משפחה

אורנה ובעלה הם דתיים מהמגזר החרדי. במרוצת השנים התברר אט־אט לאורנה כי בעלה בוגד בה ומנהל חיים כפולים. לאחר התייעצות עמי, נטלה אורנה שירות של חוקר פרטי שאימת כי בעלה מנהל מערכת יחסים ארוכה עם אישה אחרת.

יתרה מכך, הוא העמיד לרשות המאהבת חנות, בכספים המשותפים של בני הזוג, כדי שתעבוד לידו. אורנה נדהמה מדבר הבגידה הכפולה וביקשה להתגרש, אולם בעלה הכחיש את הבגידה. לאור הכחשותיו, נאלצה אורנה לתבוע את בעלה לגירושין ומשעמד על סירובו להתגרש הפעילה לחץ באמצעות תביעת הכתובה.  

בעל עסק או עצמאי בגירושין

אני רוצה להתייחס למצב שמעורר לא מעט בעיות ואתגרים בתהליך גירושין, כאשר לאחד מבני הזוג יש עסק.

ישנם לא מעט מקרים בהם לאחד מבני הזוג יש עסק והוא מנהל כספים ופעילות כלכלית ללא מתן מידע לבן הזוג השני והדבר יוצר פתח לבעיות בהסכם מבחינה כלכלית.

בגירושין, כאשר שני בני הזוג שכירים יש אתגר לא פשוט. אולם, כאשר לאחד מבני הזוג יש עסק המשימה נעשית מורכבת יותר מבחינת איסוף המידע ומבחינת החלוקה הצודקת בין שני בני הזוג, לא כל שכן אם העסק משותף.

במידה ולאחד מבני הזוג או שניהם יחד יש עסק, אז חשוב לאסוף דוחות כספיים, מאזנים, תדפיסי בנקים, חוזים והסכמים עם ספקים, נותני שירותים ועובדים – במטרה לקבל את התמונה המלאה של העסק.

ברגע שיש את כל המידע הרלבנטי ניתן לבצע חלוקה צודקת והוגנת של העסק לפני הפרידה. פעולה זו חשובה במיוחד, היות והיא תסייע לכם לשמור על הזכויות שלכם גם בנכסים לא פיזיים, כמו מוניטין, ולהבטיח לכם כי תקבלו את חלקכם בצורה הוגנת בהתאם לערך האמיתי של העסק.

בית הדין הרבני

בית הדין הרבני מאז ומעולם נתפס כבית דין מיושן יותר בדעותיו, יחסית לבית המשפט לענייני משפחה, מאחר ונטייתו היא לפסוק על פי חוקי ההלכה והדין הדתי.

התפיסה אשר טמועה בציבור הרחב במשך שנים רבות היא כי כאשר בני זוג מעוניינים בגירושין, עדיף לו לגבר לפנות לבית הדין הרבני, ואילו לאישה – עדיף לפנות לבית המשפט לענייני משפחה.

תפיסה זו הינה שגויה, שכן קיימים מקרים רבים בהם דווקא עדיף לגבר לפנות לבית המשפט לענייני משפחה לצורך מיצוי זכויותיו, ודווקא אם תפנה האישה לבית הדין, תהיה היא בעמדה של יתרון מול בעלה. כאמור, יש צורך לבחון כל מקרה לגופו, שכן הדברים הם לא שחור ולבן והמציאות אינה תבניתית ופשוטה.

כחלק מ- 20 שנות ניסיוני בייצוג נשים וגברים בהליכי גירושין, במקרים מסוימים המלצתי ללקוחותיי לפנות לבית הדין הרבני ואף ייצגתי אותם בבית דין זה, בהצלחה רבה.

ייצוג בבית הדין הרבני מחייב הבנה טובה של הדין הדתי וחוקי ההלכה, וכן ידיעת ההלכות הקיימות בבית הדין הרבני.

דוגמא אחת למאפייני בית הדין הרבני היא הנטייה שלו לחפש "אשמים" בנפול המערכת הזוגית בין המתגרשים. לדוגמא, אם האישה בגדה בגבר, והיא זו האשמה בפירוק המשפחה, סביר להניח כי בית הדין לא יהיה לצידה בכל הנוגע לחלוקת רכוש.

השקפת העולם של דייני בית הדין הרבני היא שונה משופטי בית המשפט לענייני משפחה. לדוגמא, כאשר בני זוג המתגרשים מגישים תביעה לחלוקת רכוש בבית הדין הרבני, ולאחד מהם יש נכסים הרשומים על שמו בלבד, לעומת בית המשפט לענייני משפחה, בית הדין הרבני יטה להשאיר את אותם הנכסים אצל בן הזוג על שמו הנכסים רשומים.

על כן, כאשר אדם מחליט להגיש תביעה לגירושין הכורכת את עניין מזונות, חלוקת רכוש ומשמורת הילדים, רצוי מאד לפנות לעורך דין לענייני משפחה בעל ניסיון בתחום הייצוג בבתי הדין הרבניים, על מנת לבחון האם על פי פרטי המקרה עדיף ללקוח להגיש תביעתו בבית המשפט לענייני משפחה או דווקא בבית הדין הרבני.

רוצה לקבל את המקסימום שמגיע לך?

מלא את הטופס מתחת לסרטון

וקבל גישה לסרטון הדרכה

שיראה לך  איך לקבל את המקסימום

שמגיע לך בהסכם גירושין

הרשמה להדרכה לתהליך גירושין | עו"ד חגית לב

עלות הייצוג המשפטי מורכבת מכמה פרמטרים:

  1. המטרות והתוצאות שהלקוח רוצה להשיג – בהתאמה לאסטרטגיה המשפטית שתיושם.
  2. תכולת ההליך המשפטי, כגון: תביעת משמורת, תביעת מזונות, תביעת גירושים, חלוקת רכוש, תביעות נוספות (אלימות במשפחה, צווי הרחקה, תביעת כתובה, מוניטין עסקי ועוד..)

פגישת ייעוץ מאפשרת הבנה טובה של צרכי הלקוח וכמות העבודה הנדרשת ובהתאם מבוצע התמחור – מידע חשוב נוסף נמצא עבורך באתר.

בגירושים של עצמאיים ישנם נושאים כלכליים נוספים אשר דורשים התייחסות משפטית, כגון: חלוקת רכוש העסק, שווי מוניטין, מיסוי, השקעות והתחייבויות, שמירה על שליטה בחברה, פנסיה, חברה משפחתית, אופציות, מניות ועוד – התשובה המפורטת נמצאת באתר.

ישנם מספר פרמטרים שחשוב לקחת בחשבון כאשר צריך לאתר ולבחור עורך דין גירושין:
1. כימיה – כמו עם כל איש מקצוע, כימיה וחיבור רגשי הם אלמנטים קריטיים בעיקר מכיוון שהליך הגירושים הינו הליך מתיש ומאתגר. חשוב לבחור איש מקצוע שניתן לסמוך עליו.
2. מקצועיות – חשוב לוודא שעורך הדין הנבחר יוכל להשיג לך את המקסימום שמגיע לך. חשוב לבקש לראות חוות דעת והמלצות של לקוחות שקיבלו ממנו שירות דומה לשירות שאתם צריכים.
3. ניסיון כלכלי – חשוב לוודא שיש לעו"ד ידע וניסיון בהיבט הכלכלי שהוא חלק אקוטי מהליך הגירושין. הליך הגירושים מכיל הרבה עניינים כלכליים ודורש יצירתיות והבנה רחבה – התשובה המלאה נמצאת באתר.

ישנן מספר דרכים בהן ניתן לפעול משפטית. לכל אחת מהדרכים יש את יתרונות, חסרונות והשלכות משלה. לאחר שעו"ד נפגש עם הלקוח ומבין את כל התמונה והמקרה הספציפי ניתן לבחור וליישם את האסטרטגיה המשפטית המתאימה – פרטים באתר.

עו"ד חגית לב

"אני אדאג שתקבל את המקסימום שמגיע לך"
שליטה מלאה ברכוש ובכספים תוך שמירה על האינטרסים שלך !

לב משרד עורכי דין עוסק בתחום דיני משפחה וירושה. המשרד מנהל תיקי משפחה רבים בארץ ובחו”ל דיסקרטיות ואמינות ואנושיות אצלנו זה שם המשחק.

מעל 500 ממליצים וחוות דעת של אנשים שעברו את זה כמו גדולים
  • הפנתי אלייך חברה לייעוץ. החברה הייתה מאוד מרוצה. כשיצאה ממך הייתה רגועה, המחיר על הייעוץ היה הוגן. תודה שהיית זמינה גם בתקופה מאתגרת זו

    שירן אסולין Avatar שירן אסולין
    20/12/2020
  • Dor Rozen Avatar Dor Rozen
    20/12/2020
  • תודה לך על הייעוץ המקיף והאישי שנתת לחבר טוב שלי, שהפנתי אליך, הוא הגיע אליך בעקבות סכסוך משפחתי, ונתת לו עצה ששוה זהב, וכך הוא הצליח להימנע מהליך גירושין קשה, תודה לך

    שמעון וקסלר Avatar שמעון וקסלר
    20/12/2019
  • חגית תודה על הסבלנות וההסברים הנפלאים שעזרו לי להבין את התהליך ולהצליח ולהגיע לתוצאות הרצויות

    ‫טוני ירון ”הזברה“ אנטניר‬‎ Avatar ‫טוני ירון ”הזברה“ אנטניר‬‎
    20/12/2019
  • הפנתי לעורכת דין לגירושין חגית לב חברה טובה שנקלעה למשבר זוגי קשה ובאמצע היו 3 ילדים קטנים. חגית המקסימה ליוותה אותה בתהליך ושמרה על כל זכויותיה הכספיות והן על תהליך מכובד ושמירה על הילדים. מומלץ מאוד!! :)

    עדי סיון Avatar עדי סיון
    20/12/2018
  • מקצועית, יסודית, קפדנית ואישיות נדירה 😃

    Miri Roaky Avatar Miri Roaky
    20/12/2020
  • הפניתי לחגית חבר והוא היה סופר מרוצה מהמקצועיות, השירות האנושי, התמיכה הנפשית בהתמודדות עם התהליך הלא פשוט, וכמובן מהתוצאות! מומלץ בחום! שלא תזדקקו, אבל אם ח"ח כן, לפנות רק לחגית!

    Avi Krainer Avatar Avi Krainer
    20/12/2019
  • הגעתי לפגישת ייעוץ אצל עו"ד חגית לב, קיבלתי שרות וייעוץ יוצא מהכלל ואני מאד מרוצה, אשמח להמליץ גם בעתיד

    נורית נוריאל Avatar נורית נוריאל
    20/12/2015
  • יגאל אילו Avatar יגאל אילו
    20/12/2020
  • עו"ד חגית הינה עו"ד מקצועית ביותר, מתחילת הדרך שיקפה את צורת העבודה שלה, בנתה אסטרטגיה שתגן על האינטרס שלי כלקוחה, צפתה קדימה מהלכים, הגיבה בזמן אמת לכל הנדרש, זמינה מאוד, אמינה, ומאוד מאוד אנושית גם כשקשה משקפת את המציאות ואת הכלים והאפשרויות העומדים לרשות הלקוח בכל סיטואציה. עו"ד ואדם ערכי וסופר מקצועית!!

    לינוי כחלון Avatar לינוי כחלון
    20/08/2022

אז מה הדבר הנכון

לעשות עכשיו

במקרה שלך?