fbpx
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

שמי חגית לב, ואני עורכת דין לענייני משפחה וגירושין

אני מבינה שאם הגעת לכאן דרך גוגל או פייסבוק ולא דרך המלצה שקיבלת מחבר אז המחשבה על בחירת עורכת דין לענייני משפחה שתתאים לך – מעסיקה אותך

נעים להכיר...

אני עורכת דין לענייני משפחה וגירושין המתמקדת בהיבטים כלכליים, סיימתי בהצטיינות לימודי משפטים לפני 21 שנים.

אני מגשרת משפחתית יותר מ 18 שנה ומרצה בתחום חברה בוועדות בכנסת שעוסקות בניסוח חוקים ועדכוני חקיקה בנושא דיני משפחה, מרצה באקדמיה – לבכירים במערכת הבריאות ולבכירים בצה"ל ובמערכת הביטחון, פעילה חברתית בכל הקשור לזכויות גברים בהקשר של תלונת שווא ופעילה חברתית בכל הקשור לזכויות נשים בהקשר של עידכון שיטת חישוב לחלוקת הפנסיה.

כעורכת דין לענייני גירושין המתמקדת בהיבטים כלכליים אני מייצגת בעלי חברות, עצמאים ובכירים אני בונה ומיישמת אסטרטגיות משפטיות-מורכבות לבעלי עסקים/חברות ומאפשרת להם לשמור על הזכויות הניהוליות והכלכליות ברכוש, בכספים ובעסקים שלהם ובכך לקבל את המקסימום שמגיע להם.

ניסיוני הן כעורכת דין ליטיגטורית (מופיעה בבית משפט) והן כמגשרת הביאו אותי להתמחות בתחום מרתק ורגיש זה והיום אני עורכת בהצלחה ימי עיון העוסקים בהיבטים הכלכליים בגירושין שמיועדים לעו"ד מתחומי משפט שונים, רואי חשבון ויועצי מס.

תהליך גירושין
במסגרת עבודתי, אני מייצגת את לקוחותי בבית המשפט לענייני משפחה ובבית הדין הרבני כולל בערכאות גבוהות במגוון רחב של תחומים תביעות גירושין, הסכמי גירושין, תביעות רכוש בין בני זוג, תביעות מזונות (אישה וילדים) , משמורת קטינים, גישור, הסכמ ממון, צוואות, ירושות, אלימות במשפחה, אפוטרופסות, ידועים בציבור, זוגות חד מיניים, אבהות ואימוץ.

אני בת 45, נשואה עם 2 ילדים מקסימים, ששמותיהם מייצגים את הערכים עליהם מושתתים חיי – תום לב וטוהר לב.

ב-21 שנות פעילותי הבחנתי בניצול לא שוויוני של הפסיקה לטובת נשים או גברים, ובמקרים רבים שלא בצדק באופן אישי ראיתי בזה חוסר הגינות וכבר אז הבנתי שאפשר לפעול בצורה אחרת במקום מלחמה חסרת מעצורים אני תומכת בכל פעולה ובכל הליך משפטי שמגן על ערך המשפחתיות, לרבות לסיים את ההליך מהר
ולמנוע פגיעה במה שחשוב לך באמת, הילדים שלך!

בדיקה משפטית של היבטים כלכליים תציג לך כמה הרכוש והכספים שלך שווים
ומה תוכל לעשות כדי להשאיר אצלך כמה שיותר

תקבל את המקסימום שמגיע לך

?מה מייחד אותי

  • אני בוחנת היטב את טענות הצד השני שחושפות בפני טענות ומהלכים משפטיים ולהגיב בהתאם.
  • לא משנה מה ההליך, לנגד עיני תמיד עומדות המטרות והתוכנית האסטרטגית שקבענו.
  • אני בוחנת היטב את טענות הצד השני שחושפות בפני טענות ומהלכים משפטיים ולהגיב בהתאם.
  •  כאישה, אני מבינה איך אשתך מרגישה וחושבת – וזה כשלעצמו יתרון.
  •  במציאות של היום, החוקים עשויים לקבל פרשנויות שונות ואני יודעת להתייחס אליהם לתועלת ההליך המשפטי​.
  • אני מייצגת במהלך 20 שנה האחרונות בעיקר גברים בהליכי גירושים.
  • כבר בהתחלה אני מגדירה יעדים ומטרות ומציגה מה ייחשב כהצלחה
  • אני מנסחת הסכמים יצירתיים שישיגו את המטרות והיעדים שלך​.
  • בשעה ששופטים ודיינים חושבים בעיקר על הילדים (מה שמבורך) אני יודעת גם להשיג את תשומת הלב הראויה לנושאים הכלכליים.

בידול של עורכת דין לענייני משפחה

בהליך הגירושין אני בוחנת נקודות מבט שונות, לצד הפן המשפטי, כך אני שומרת על האינטרסים שלך ושומרת גם על הייחודיות שלנו כמשרד עורכי דין גירושין.

לפעמים זה דורש נוקשות אסרטיביות. רבים אומרים עליי "מים שקטים חודרים עמוק" וזו אחת הטקטיקות שמאפשרות לי לקדם את התהליך מהר יותר ולהשיג תוצאה טובה יותר. כל מקרה לגופו, אולם בנקודת הזמן הנוכחית, הטיפ הבסיסי שלי הוא לשמור על דיסקרטיות בכל הנוגע לכוונות ולצעדים שלך.

לתכנן אסטרטגיה וליישם טקטיקה

אפשר להפעיל חשיבה במקום מלחמה חסרת מעצורים. המשרד שלי מרכז ידע מקצועי בנושאים של היבטים פיננסים וכלכליים בהליכי גירושים ומידי שנה אני עורכת יום עיון שמיועד לרואי חשבון, יועצי מס מנהלי כספים ועורכי דין מתחומים שונים במסגרת ימי העיון, אני מסבירה, כי ישנן פעולות פיננסיות ומשפטיות שחשוב לבצע בכדי לאפשר התנהלות תקינה והגנה על העסק. הניסיון הרב שצברתי, יאפשר לך להישאר בשליטה כלכלית וניהולית בעסק שלך וכך להימנע מתשלום של סכומי עתק בהסדר הגירושים שלך.

אז מה הדבר הנכון

לעשות עכשיו

במקרה שלך?