fbpx
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

עלות גירושין – כמה עולה התהליך?

עו"ד חגית לב

"אני אדאג שתקבל את המקסימום שמגיע לך"
שליטה מלאה ברכוש ובכספים תוך שמירה על האינטרסים שלך !

לב משרד עורכי דין עוסק בתחום דיני משפחה וירושה. המשרד מנהל תיקי משפחה רבים בארץ ובחו”ל דיסקרטיות ואמינות ואנושיות אצלנו זה שם המשחק.

מעל 500 ממליצים וחוות דעת של אנשים שעברו את זה כמו גדולים

הכל מתחיל מהפגישה הראשונה ובהתאמה לצורך.
(האמת, שהכל מתחיל מרגע קבלת ההחלטה)
יש מי שרוצה רק פגישת ייעוץ רגילה ויש מי שרוצה לדעת מהי האסטרטגיה המשפטית הנכונה ביותר כדי להשיג ולשמור על ביטחון כלכלי ולדעת מה לעשות ואיך כדי לקבל את המקסימום שמגיע ברכוש ובכספים – ואז יש צורך בבדיקה משפטית של היבטים כלכליים ופיננסים בגירושים.

עלות פגישת ייעוץ רגילה - 1170 ש"ח

מענה לשאלות המידיות הבוערות כמו:
מה לעשות עם החשבונות בנק?
מתי לעזוב את הבית?
כמה יהיו המזונות?
מהם השלבים הראשונים?
וכדומה…

עלות בדיקה משפטית של היבטים כלכליים בגירושים - 1930 ש"ח

לאחר שאבין בדיוק את המקרה האישי שלך, ונגדיר מהי התוצאה הרצויה מבחינתך אני אציג לך את האפשרויות המשפטיות שעומדות לרשותך, את המשמעויות שלהן ומה ההמלצה שלי במקרה הספציפי שלך. 

וגם:

  • נבחן את הזכויות הסוציאליות ונכסי קריירה (זכויות בפנסיה).
  • נעריך את הזכויות המשפטיות על הרכוש המשותף.
  • נבדוק זכויות במוניטין שלכם (במידה ואחד עצמאי).
  • נבדוק זכויות כלכליות בהשקעות ועסקים.
  • נבדוק רלוונטיות של הסכם מתנה/הסכם ממון (במידה ויש).
  • ננתח מהלכים משפטיים פיננסים ובהתאמה נגדיר אסטרטגיה משפטית, מפת דרכים ושלבי התקדמות.
  • ועוד ועוד, בהתאם לכל מקרה ומקרה.

איך להתגרש מבלי להתרושש?
איך לשמור על הילדים בתהליך גירושים?
איך לקבל את המקסימום ברכוש וכספים?
איך להסתדר כלכלית במהלך הגירושים ולאחריהם?

רוב האנשים שרוצים להתגרש מקוים שזה יגמר מהר ובטוב ולמעשה, אין להם כוח למלחמה.
עובדתית !!! רוב הלקוחות מגיעים מהר להסכם גירושים שמשקף את הרצונות והצרכים שלהם.

ריכזתי עבורכם את רוב התשובות לשאלות שחוזרות על עצמן בפגישת ייעוץ
לקבלת כל המידע במקום אחד וללא עלות – לחצו כאן

בכל ייעוץ איתי, יהיה לך גם:

א. הבנה של ההשלכות על פעולות ואמירות שלך.
ב. נגדיר את המטרות והיעדים שיחשבו כהצלחה עבורך.
ג. נדע מה להגיד, מתי להגיד, מה לא להגיד ולא לעשות.
ד. מענה לשאלות שלך ונשוחח על דברים נוספים שחשובים במיוחד למקרה שלך.

בסוף הפגישה, תהיה לך אסטרטגיה משפטית שתאפשר לך לקבל את המקסימום ברכוש ובכספים בהסכם הגירושים.

עורך דין לענייני משפחה – שאלות תשובות על הליך גירושין

ב 80% מהמקרים אני מצליחה להגיע להסכמות על הסכם גירושים עוד בשלב הליך הגירושים המקדמי (לפני הגשת תביעות) כלומר באמצעות ניהול משא ומתן עם העו"ד של הצד השני ואז העלות הכוללת לניהול וליווי המשא ומתן והכנת הסכם גירושים הינה 37,000 ש"ח + מעמ.

במידה והצד השני בחר בייצוג של עו"ד לוחמני שמעוניין להצדיק שכר טרחה גבוה או שנותן ל"מבינים" להתערב ולהשפיע עליו (כמו: אמא/אחות חבר) אז לצערי העלויות הינם גבוהות יותר כי צריך להשקיע הרבה יותר שעות הניהול ההליך המשפטי בבית הדין הרבני או בבית משפט למשפחה ואז העלויות יכולות להגיע גם ל 100,000 אלף ש"ח ובמקרים מאד חריגים גם יותר. 

בכל מקרה, בסיום פגישת ייעוץ, לאחר שאני בוחנת ביחד עם הלקוח את האפשרות לגישור, את חיי הנישואין שלו, מצבו הרגשי והכלכלי, את ההשלכות הכלכליות של הגירושים שלו, את קשריו עם ילדיו ומסייעת לו להגדיר את התוצאה המוצלחת והרצויה בעבורו אני מציגה את העלות הכספית הכוללת.

באופן עקרוני החוק קובע שכל הרכוש, הכספים, הזכויות הסוציאליות , הנכסים, חובות והייתחיבויות מתחלקים חצי/חצי באופן שווה. אולם בפועל – ישנם מקרים רבים שזה לא כך (לדוגמא: כשיש הסכם ממון / הסכם הלוואה עם ההורים / אלימות פיזית / חברה שנסחרת בבורסה / בגידה ועוד….) ולכן יש חשיבות ומשמעות גדולה מאד להגיע לעו"ד שמתמחה בהיבטים כלכליים ופיננסים בגירושים. מידע חשוב נוסף נמצא עבורך באתר בעמוד >>>  https://bit.ly/431xeTn

למי שלא למד משפטים אין באמת את הידע והיכולת להתרשם ממיקצועיות של עו"ד ולכן עדיף ללמוד מניסיונם של אחרים – כלומר, עורך דין גירושים שיש לו מאות ממליצים – חלקם בעדויות בפנים גלויות בוידיאו – יהיה עדיף על עו"ד שחבר הפנה כי הוא מכיר אותו מ….. או שיש לו 6 ממליצים בפיסבוק / בגוגל.

מכל עו"ד שתבחרו ללכת תבקשו לראות  20 ממליצים לפחות (ל 2/3 – חברים ומכרים) ואתם תבחרו איזה המלצות לקרוא ולהסתמך עליהם

ההמלצה שלי היא תמיד לפגוש 2/3 עו"ד שונים – בדיוק כמו שמתייעצים עם כמה רופאים לפני שהולכים לניתוח משמעותי.

לצפיה בלקוחות ממליצים שלי לחצו כאן >>> עורך דין גירושין ממומלץ

לאנשים שונים ישנם מטרות שונות בגירושים, חלק יעדיפו לשמור על קשר מצויין עם הילדים ולחלק יהיה חשוב למנוע פגיעה בבת / בן הזוג ויש כאלו שחשוב להם לשמור על העסק / פנסים וכאלו שהכי חשוב להם לא להפסיד את הבית. 

בפגישת ייעוץ עם עו"ד משפחה מגדירים את התוצאות שרוצים להשיג ולפי זה בונים את ההאסטרטגיה המשפטית המדוייקת להשגת המטרה – ישנם מקרים שעדיף לגבר שהתיק המשפטי שלו יתנהל בבית הדין הרבני וישנם הרבה מקרים שעדיף בבית משפט למשפחה (אותו הדבר על לאישה) – אין משוואה אחת זהה לכולם.

ולכן עדיף בשלב הראשון להגיע לפגישת ייעוץ שבמהלכה יבחן המקרה הספציפי, תוגדר המטרה הרצויה ואז יתקבל הייעוץ בהתייחסות ל:
מה לעשות עכשיו, ממה להיזהר, מה להגיד, איך להגיד, איזה מסמכים / מיידע לאסוף, על מה אפשר לוותר ועל מה לא, מה ההשלכות של הדברים וכמובן מענה לשאלות שלך בנושא הילדים (מזונות והסדרי שהות) במידה ויש מתחת לגיל 18 , חלוקת הרכוש (הבית, הפנסיה, עסק, זכויות סוציאליות חשבונות בנק) ועוד…

לתאום פגישת ייעוץ – לחצו כאן >>>

קצת על גירושין

גירושין הוא תהליך מורכב מבחינה רגשית, הוא לא פשוט כשיש ילדים קטנים במשפחה, אולם חשוב לזכור כי הוא מורכב לא פחות גם במובנים הכלכליים. שני בני הזוג שחלקו את ההכנסות שלהם כמו גם את ההוצאות, החזיקו ביחד עזק משותף אולי וגידלו ביחד ילדים – הופכים כמעט בין לילה לשתי ישויות כלכליות נפרדות. המשמעות היא חלוקת הנכסים כך שלכל אחד משני בני הזוג תיוותר רק כמחצית מהנכסים שהיו לו עד כה, ובנוסף לכך – באותו גובה השכר נדרשים כעת שני בתי מגורים והוצאות המחייה מוכפלות.

אם לא די בקושי הזה, במקרים רבים תהליך הגירושין עצמו צורך שיעור נכבד מהמשאבים הכלכליים העומדים לטובת כל אחד משני בני הזוג, ומדובר תמיד בהוצאה של עשרות אלפי שקלים, לעיתים ההוצאה מגיעה גם למאות אלפי שקלים.

חשוב לדעת כי גירושין בהסכמה הם נוחים הרבה יותר מגירושין ללא הסכמה, כי התהליך קצר יותר וישחרר אתכם להתחיל את הפרק הבא בחייכם בתוך זמן קצר משמעותית ביחס לאורך התהליך בגירושין המתנהלים תוך כדי תביעות משפטיות, וחשוב לא פחות: מדובר בתהליך הרבה יותר זול. אם אתם יכולים עדיין לתקשר מתוך כבוד, אם אתם מעוניינים לחסוך זמן וכסף ולסיים את הפרק הנוכחי תוך שאתם לא שורפים את כל הגשרים לתקשורת הדדית – ייתכן שכדאי לשקול תהליך של גירושין בהסכמה, גירושין בגישור.


עלות גירושין בהסכמה

בתהליך של גירושין בהסכמה ניתן לנסח הסכם גירושין על ידי מגשר גירושין מוסמך, הוא עורך דין גירושין בעל הכשרה מקצועית בתחום הגישור, רצוי שיהיה למגשר גם ניסיון במקרים דומים לשלכם. החיסכון בעלויות במקרה של גירושין בגישור הוא אדיר: מגשר גירושין מוסמך ומקצועי יעלה בדרך כלל בין 25,000 ל – 40,000 ₪, לכל ההליך, ושני בני הזוג מסתפקים בעורך דין גירושין אחד משותף. עלויות נוספות הן עלות אישור הסכם הגירושין בערכאה משפטית על פי בחירתכם (בית המשפט לענייני משפחה או בית הדין הרבני), בעלות של כמה מאות שקלים, ופתיחת תיק גירושין ברבנות שהיא הליך סטנדרטי ואינה קשורה לחלוקת הרכוש או ההסדרים שתגיעו אליהם בהסכם המאושר, וגם היא בעלות זניחה יחסית לתהליך.

כשבני הזוג לא מצליחים להגיע להסכמות, כמה עולה להתגרש?

כאשר תהליך הגירושין מבוצע באמצעות שני עורכי דין ובדרך של תביעות משפטיות, כל תביעה משפטית בממוצע תעלה כ- 80,000 ₪ לצד התובע (שבדרך כלל לא יקבל את כספי התביעה בחזרה).

במידה וגישור לא מצליח וכל צד לוקח עו"ד שייצג אותו בתהליך – אז בשלב המקדמי (לפני הגשת תביעות) מנסים שני העו"ד להגיע להסכמות במסגרת ניהול משא ומתן ביניהם בלי השתתפות בני הזוג ואז העלויות יכולות להגיע ל 30,000 ש"ח – 40,000 ש"ח לכל צד.

במידה ולא יגיעו להסכמות ייאלצו לפנות לניהול הליך משפטי בבית המשפט למשפחה או בבית הדין הרבני ואז כאמור העלויות יהיו גבוהות יותר מכיוון שידרשו הרבה יותר שעות עבודה.

גירושין לבעלי עסקים – העסק הופך מורכב יותר

במקרה של חלוקת רכוש, כנראה שהנושא המורכב ביותר לחלוקה הוא המקרה שבו לאחד מבני הזוג עסק עצמאי משלו, שאגב גירושין שוויו המוערך אמור להתחלק בין שני בני הזוג. תהליך זה כרוך בבירור פרטים כמו הכנסות (והכנסות שאינן מדווחות), הוצאות, נכסים, שווי המוניטין ושווי עתידי, ועוד. בגירושין ללא הסכמה, תהליך חלוקת העסק עשוי להפוך אבן נגף בדרך לסיום הקשר, כשכל אחד מבני הזוג מגיע לדיון כשהוא מחזיק באינטרסים הפוכים. מי שמצליחים לערוך תהליך של גירושין בהסכמה, יכולים לחלק את שווי העסק ללא שמאי, ללא תביעות משפטיות בעלויות ניכרות וללא עיכוב בתהליך, לרווחת שני בני הזוג.

מי יכול ללוות אתכם בתהליך הגירושין?

בין אם אתם בוחרים בגירושין בגישור או בין אם אתם נדרשים לבחור בעורך דין גירושין שייצג אתכם מול בן הזוג שלכם, כדאי לבחור עורך דין גירושין מקצועי, מומחה ומנוסה. מומלץ לבעלי עסקים לבחור עורך דין גירושין שמתמחה בגירושין לבעלי עסקים ולעצמאים, שיסייע לאמוד ולהנחות את תהליך קבלת ההחלטות וכתיבת הסכם הגירושין באופן שיסייע לשניכם, להתחיל את השלב הבא בחייכם ללא משקעים או חובות.

עלות גירושין

כמה עולה פגישת ייעוץ עם עו"ד?

עלות פגישת ייעוץ עם עו"ד עולה בממוצע 1000 ש"ח.
ישנם עו"ד שגובים 500 ש"ח לשעת ייעוץ,
וישנם עו"ד שגובים 2000 ש"ח לשעת ייעוץ.

בפגישת ייעוץ מקבלים תשובות לשאלות המיידיות וידע לגבי פעולות שיש לעשות מהם הסיכויים ומהם הסיכונים.

בסרטון מוצגים עדויות של לקוחות על התוצאות הנהדרות שהשגנו להם בהסכם הגרושים, לצפיה >>>

עו"ד חגית לב

"אני אדאג שתקבל את המקסימום שמגיע לך"
שליטה מלאה ברכוש ובכספים תוך שמירה על האינטרסים שלך !

לב משרד עורכי דין עוסק בתחום דיני משפחה וירושה. המשרד מנהל תיקי משפחה רבים בארץ ובחו”ל דיסקרטיות ואמינות ואנושיות אצלנו זה שם המשחק.

מעל 500 ממליצים וחוות דעת של אנשים שעברו את זה כמו גדולים
  • Dor Rozen Avatar Dor Rozen
    20/12/2020
  • חגית ליוותה אותי בהליך גירושים בהוגנות ובנחישות תוך שמירה על הילדים שלי ובסופו של תהליך קיבלתי הסכם שמגן על העתיד הכלכלי שלי תודה לך חגית

    המרכז לחלוקת רכוש בגירושין Avatar המרכז לחלוקת רכוש בגירושין
    20/04/2022
  • תודה רבה לך חגית על הליווי המסור והאישי - את בטח לאה עורכת דין רגילה - אשמח לןהמליץ בלב שלם

    adi mishani Avatar adi mishani
    20/12/2020
  • תודה חגית היקרה, הליווי שעשית לי מהתחלה ועד לסוף עם התוצאה שרציתי תודה על הכל

    zeeve sendekie Avatar zeeve sendekie
    20/12/2019
  • הפנתי אליך חברה לגבי גירושים אזרחים הסכם הורות משותפת וחלוקת רכוש. עזרת לה עם הרבה סבלנות והמחירים הוגנים תודה לך אשמח להמשיך ולהמליץ

    Jenya Noname Avatar Jenya Noname
    20/12/2020
  • מוניקה לוי Avatar מוניקה לוי
    29/11/2022
  • ‫אילנה שניר (דר' אילנה שניר)‬‎ Avatar ‫אילנה שניר (דר' אילנה שניר)‬‎
    20/12/2020
  • Roy Kuper Avatar Roy Kuper
    20/12/2020
  • אני ממליץ על חגית לב שיש לה לב ענק. למרות הפרעות שלי ואתגרים של המצב. הצלחת להשיג לי הסכם גירושים שעושה לי סדר בחיים. תודה לך

    david dar Avatar david dar
    20/12/2020
  • הפניתי לחגית חבר לטיפול בסוגיה מאד רגישה. חגית טיפלה בחבר בצורה מדהימה, רגישה וכמובן נחושה.

    רן סיבוני Avatar רן סיבוני
    20/12/2019

אז מה הדבר הנכון

לעשות עכשיו

במקרה שלך?