fbpx
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

המדריך לבחירת עורך דין גירושין מצוין?

איך נבדיל בין עו"ד גירושים טובה לבין עו"ד גירושים מצויינת?
כיוון שברוב המקרים אין את היכולת לדעת בפגישת ייעוץ מהי רמת הידע המשפטי של העו"ד והאם האסטרטגיה המשפטית שהוא מציע הינה הפיתרון הטוב ביותר.

אז איך כן אפשר לדעת?
התשובה, פשוטה מאד – המלצות – כלומר: צפיה בהמלצות וחוות דעת של לקוחות שמספרים ומעידים גם על ההתנהלות וגם על התוצאות שהעו"ד השיג להם.

עורך דין גירושין מצויין

8 דברים שחייבים לבדוק כדי לדעת שהגעת
לעורך דין גירושין מצויינת

ניסיון בתחום:
ברור שעו"ד שעוסקת במקצוע הרבה שנים הינה בעלת ניסיון אולם זה לא מספיק, עו"ד מצויינת מגיעה להשתלמויות ומשתתפת בכנסים כדי שתוכל להתעדכן בפסיקות חדשות ובשינויים בחוק.

התמחות ספציפית:
תחום המשפט הינו רחב ומלא בידע, עו"ד טובים יכולים לעסוק גם בגירושין, גם בנדל"ן וגם … וגם… אבל, עו"ד מצויינת תתמקד רק בתחום אחד ויכיר את כל הפסיקות בתחום, מכל ההיבטים (גם של גבר וגם של אישה) – זה בדיוק כמו ההבדל בין רופא אורטופד לרופא אורטופד מומחה לכף רגל (או אגן, בירכיים וצוואר).

סמכות מקצועית:
כמו שתרצה את המנתח לב הכי טוב שיש, כך חשוב שהעו"ד שתבחר תהיה אוטוריטה בתחום, כלומר כזו שעו"ד אחרים מתייעצים איתה, שגם קולגות מבקשים שתייצג אותם  בגירושין שלהם וכזו שמגיעים אליה לקוחות ללא קשר למיקום הגיאוגרפי או לשכר שהיא גובה.

כיוון שיש לך בית בשווי 3 מיליון ₪ (או יותר) פנסיה שחסכת בשווי 1.5 מיליון ₪ (אני אפילו לא מדברת על: עסק, מוניטין, מניות, אופציות, חסכונות ועוד…)  אתם לא תחפשו עו"ד זולה או קרובה, אלא תחפשו (ותמצאו) עו"ד שתדאג שתקבלו את המקסימום שמגיע לך ברכוש ובכספים.

המלצות וממליצים:
לעדות מניסיון אישי אין מחיר, עו"ד שלקוחותיה ממליצים עליה ונותנים עליה חוות דעת כתובה או בווידיאו היא עו"ד שאפשר ללמוד עליה הרבה. כלומר, עדות על עו"ד שהלקוחות שלה מעידים על התוצאות שהשיגה להם, היחס שקיבלו ובכלל החוויה שעברו הינה קריטית וחשובה.
אפשר לחפש ולקרוא חוות דעת בפייסבוק וביקורות בגוגל שנחשבות אמינות כי גוגל ופייסבוק מאמתות משתמשים.

יצירתיות:
חשיבה יצירתית נדרשת במציאות של היום. האמת היא שהחוק הוא קבוע והפסיקה משתנה. אולם אחד ההבדלים בין עו"ד טובה לעו"ד מצויינת הוא היכולת לפרש סיטואציה ולהציג אותה כך שהשופט יקבל את הטיעונים של הלקוח שלה.

סדר ושיטה:
עו"ד מנוסה מבררת עם הלקוח את פרטי המקרה, מהן נקודות החולשה והחוזקה מבחינה משפטית, מגדירה עם הלקוח מה יחשב כהצלחה מבחינתו ואז מכינה תוכנית אסטרטגית משפטית שצופה מראש מהלכים משפטיים אפשריים כולל תגובות.
כחלק מהאיבחון עו"ד גם חייבת להבין ביחד עם הלקוח את חיי הנישואין שלו, מצבו הרגשי והכלכלי, קשריו עם ילדיו, ולסייע לו להגדיר את התוצאה המוצלחת והרצויה בעבורו ואז בונה ומיישמת אסטרטגית משפטית להשגת המטרות (כמו בניתוח לב פתוח).

תקשורת בינאישית:
כידוע, הליך גירושין הינו תהליך לא פשוט, מאתגר ומטלטל. עו"ד מצויינת תתפקד גם כמטפלת רגשית, כפסיכולוגית, כמדריכת הורים, כמגשרת וגם כיועצת עסקית. ולכן חשוב שתהיה לכם שפה משותפת, וחיבור לערכים דומים, כי ההליך יכול להימשך בין מספר חודשים למספר שנים.

מעודכנת חדשנית:
עורכת דין גירושין מצויינת מתעדכנת על בסיס שבועי בפסיקות חדשות ורלוונטיות, מפתחת מומחיות מקצועית בתחומים נוספים כמו: היבטים כלכליים, שוק ההון, נדל"ן, שווי כלכלי, ידע פרוצדורלי, מיומנות אישית. לכך מתוספים, כישורי ביצוע ויישום הידע המקצועי בניהול התיק המשפטי ואינטיליגנציה רגשית.

איזה שאלות לשאול  כדי לדעת אם הגעת לעורך דין גירושין מצוין?

1. מהי הזמינות שלו, כלומר, כמה לקוחות חדשים הוא מקבל כל חודש.

2. האם הוא מטפל בך או שאחד מעו"ד הזוטרים במשרד.

3. לבקש לראות המלצות, חוות דעת, מכתבי תודה ועדויות של לקוחות.

4. לשאול (בתחילת הייעוץ) מה ההתמחות הספציפית שלו.

בדיקה משפטית של היבטים כלכליים תציג לך כמה הרכוש והכספים שלך שווים
ומה תוכל לעשות כדי להשאיר אצלך כמה שיותר

* תקבל את המקסימום שמגיע לך

לקוחות מספרים על התוצאות המצויינות שקיבלו

אני מציגה כאן חלק מההמלצות שלקוחותיי רשמו עלי באתר White logo

אני רוצה לקבל את המקסימום שמגיע לי

97% מלקוחות המשרד שלנו מעידים שהשגנו עבורם
תוצאות מדהימות בזכות אסטרטגיה וניסיון רב שנים

" נפלה בחלקי הזכות להיות מיוצג על ידי עו"ד חגית לב. אמנם להתגרש זה לא הכי נעים, אבל חגית הדריכה בחכמה והרגיעה בהרבה סבלנות, אני חושב שזה הזמן להודות לך חגית. "
תומר ג.
" היכולת של חגית להרגיע את הסובבים, לא משנה מאיזה צד של המתרס הם נמצאים, היא נדירה ומשרה הרבה ביטחון בדרך הלא פשוטה שאנו עוברים. "
מיכל ז.
" הידע לנהל מו״מ בלי התלהמות והמקצועיות הרבה מציבים אותה כאחת מעורכות הדין שאתם רוצים שתהיה לצידכם ולצד הילדים שלכם בתהליך הגירושין תודה חגית. מעריך ואוהב אותך. "
יוסי ס.
" בתקופה לא פשוטה בחיים חגית הייתה קול השפיות, עם המון רגש אמפתיה וסבלנות, ליוותה, הכילה ותמכה והביאה לתוצאה מתאימה לכולנו. ממליצה בחום. "
מירב מ.
" הגעתי לחגית ומצאתי חברה ואוזן קשבת. חגית היא הרבה מעבר לעורכת דין. היא אדם שעובד למענך ומשקיע בשבילך מהנשמה מעריכה ומוקירה. "
נינה כ.
" תודה רבה לך חגית לב, כשמך כך את, מייצגת את לקוחותיך מכל הלב. את נותנת את העצה הכי נכונה גם אם פירוש הדבר שתרוויחי פחות. תודה לב "
יונתן ו.

* כמובן שהשמות המלאים והמכתבים המקוריים נשמרים בספר לקוחות אישי במשרדנו ולא מפורסמים

אז מה הדבר הנכון

לעשות עכשיו

במקרה שלך?