fbpx
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

תומר שגילה שרוני, אשתו בוגדת בו

עו"ד חגית לב

"אני אדאג שתקבל את המקסימום שמגיע לך"
שליטה מלאה ברכוש ובכספים תוך שמירה על האינטרסים שלך !

לב משרד עורכי דין עוסק בתחום דיני משפחה וירושה. המשרד מנהל תיקי משפחה רבים בארץ ובחו”ל דיסקרטיות ואמינות ואנושיות אצלנו זה שם המשחק.

מעל 500 ממליצים וחוות דעת של אנשים שעברו את זה כמו גדולים

הליך גירושין – הרקע

תומר ורוני נשואים מזה כ-3 שנים ולהם שני ילדים תאומים בני שנתיים וחצי. תומר כבר מזה מס’ חודשים מרגיש כי רוני מתרחקת ממנו, יוצאת הרבה לבלות עם חברותיה, פחות ופחות מסמסת לו במהלך היום, וגילויי החיבה ביניהם כמעט ונעלמו. תומר דיבר עם רוני על הנושא, אך רוני אמרה לו כי לא יודעת על מה הוא מדבר, היא עובדת קשה ומאד קשה לה לאחר יום עבודה וטיפול בילדים, לבלות עמו. 

תומר ניסה כל העת לעזור לרוני עד כמה שיכל, הוא אפילו הביא מטפלת לילדים וגם עוזרת בית, אך התנהגותה של רוני לא השתנתה. תומר חשב על רוני ועל הקשר ביניהם לילות שלמים, עד שיום אחד מחשבותיו לא נתנו לו מנוח וכאשר הטלפון של רוני צלצל, הוא ענה לשיחה. בצד השני ענה גבר אשר ניתק את השיחה מיד כאשר שמע את קולו של תומר. 

תומר ההמום החל לחשוד ברוני, והחליט להסתכל בהודעות ה-SMS האחרונות שלה, כשגילה את הגרוע מכל – רוני בוגדת בו עם עמית לעבודה. תומר החליט לעמת את הודעות ה-SMS עם רוני, אשר לא הכחישה והודתה ברומן המתנהל עם עמיתה לעבודה.

הטיפול

תומר מיד פנה אלי ושאל באופן כללי מה זכויות הגבר בהליך גירושין. לאחר מכן הוא סיפר לו אודות מעלליה של רוני אישתו ואמר שהשהות בביתו היא בלתי נסבלת והוא מעוניין לעזוב את הבית לפני הסכם הגירושין.

 הסברתי לו כי עצם עזיבתו את הבית לא תפגע בזכות הרכושית שלו, שכן זכויותיו בדירה לא ישתנו אם יבחר לעזוב. לשאלתו מהן זכויות האישה בהליך הגירושין, עניתי כי באופן כללי אישתו זכאית למחצית מהרכוש אשר נצבר מתחילת הנישואין, וכמובן למשמורת משותפת עם ילדיה, כמו כן הסברתי לו על תשלום מזונות קבוע וההלכות החדשות אשר ניתנו בבית המשפט לאחרונה.

 תומר הרגיש רגוע יותר, והחליט לדבר עם רוני על הנושא. כאשר הוא פנה לרוני, היא כבר ידעה במה מדובר והשתדלה להתחשב ברצונותיו. הוא אמר לה כי הוא מעוניין לעזוב את הבית באופן מיידי, ומתעתד להגיש תביעה לגירושין בהקדם האפשרי.

 הוא עוד אמר לה שעם כל הרצון הטוב הוא לא מעוניין לשהות עמה באותו הבית, שכן פגעה בו מאד במעשיה. רוני הבינה את תחושותיו של תומר, שוחחה עמו ושניהם החליטו כי מוטב לו לא יתגוששו בבית המשפט וינסו להגיע להסכם גירושין ראוי אשר יכבד את רצונות שניהם.

התוצאה

בני הזוג החליטו לשכור עורך דין אשר ייצג אותם בהליך הגישור, גם רוני וגם תומר החליטו כי תהליך הגירושין כואב מדי ורגיש מדי מכדי לעבור אותו לבד, ללא ייצוג. הם פנו לגישור, ופגישה אחר פגישה ניסו להגיע להסכם גירושין אשר יספק את שניהם.

 עמדו שני נושאים עיקריים על הפרק, חלוקת הדירה והסדרי שהות. בעניין המשמורת, החליטו יחד רוני ותומר כי מוטב לילדים ששני ההורים יהיו נוכחים בחייהם, ועל כן החליטו על משמורת משותפת. 

תומר מצידו אמר כי במידה והמשמורת משותפת אין הוא צריך לשלם מזונות כלל, אבל רוני לא הסכימה. היא מאד חששה להתחיל בחיים חדשים ללא עזרתו הכלכלית של תומר. כאשר שוחחו על חלוקת הדירה, רוני הסבירה לתומר שלה ולילדים אין איפה לגור, והיא לא תוכל לעמוד כלכלית בדמי השכירות. לאחר מספר פגישות אשר הובילו למבוי סתום, החליטו השניים כי הדירה תישאר בידי רוני, ותומר יוותר על חלקו, אך בכך היא מוותרת על מזונות הילדים. רוני הסכימה, והשניים חתמו על הסכם גירושין.

 עם הסכם הגירושין הם פנו לבית המשפט אשר נתן לו תוקף של פסק דין.

לסיכום

במקרה זה בני הזוג הבינו כי מלחמות בבית המשפט לא יקדמו אותם, ומוטב להם ולילדיהם המשותפים להגיע להבנות ויחתמו על הסכם גירושין אשר ישקף את כל המחלוקות ביניהם.

עו"ד חגית לב

"אני אדאג שתקבל את המקסימום שמגיע לך"
שליטה מלאה ברכוש ובכספים תוך שמירה על האינטרסים שלך !

לב משרד עורכי דין עוסק בתחום דיני משפחה וירושה. המשרד מנהל תיקי משפחה רבים בארץ ובחו”ל דיסקרטיות ואמינות ואנושיות אצלנו זה שם המשחק.

מעל 500 ממליצים וחוות דעת של אנשים שעברו את זה כמו גדולים
  • אני רוצה להמליץ מכל הלב על עו"ד חגית לב, אם אתם מחפשים עו"ד מצויינת הגעתם למקום הנכון. הפנתי לעו״ד חגית לב חברה טובה שלי ראשית הציין את הזמינות שלא מובנת מאליה וכן את היעוץ האיכותי ומקצועי. החברה שלי קיבלה מידע מדויק על האפשרויות שעומדות בפניה הדברים הוסברו לה בפשטות ובצורה נעימה וברורה ללא כל מכירה של שירותים משפטיים אלא בנתינה של ידע, ערך ותועלת. תודה לך עו״ד חגית לב🙏🏼

    Nava Ruso Avatar Nava Ruso
    20/12/2020
  • תודה לך על הטיפול המסור הליווי האישי את עורכת דין עם לב גדול

    סעאידה נידאל Avatar סעאידה נידאל
    20/12/2019
  • הפנתי לחגית ידידה טובה שלי לייעוץ משפטי עקב סכסוך משפחתי עם בעלה, חגית הזמינה את בעלה של החברה שפגישת גישור, והצליחה לגשר בינהם ולאפשר להם להיפרד יפה, בפרק זמן קצת יחסית, תודה חגית - שמח להמליץ בחום על שירותיך

    שקד רויטלמן Avatar שקד רויטלמן
    20/12/2019
  • הפניתי לחגית חברה טובה שלי שעזרה לה מאוד. חגית את נפלאה. המון תודה!

    מיכל קריינר Avatar מיכל קריינר
    20/12/2019
  • עורכת דין מספר אחת, ממליצה בחום

    רחל לב Avatar רחל לב
    20/12/2019
  • חגית ליוותה אותי במשך כמעט 3 שנים בתיק מורכב ואינטנסיבי. חגית ליוותה אותי מבוקר ועד ליל, תמיד סבלנית, קשובה, שולטת בכל הפרטים, והכי חשוב - מקצוענית מאין כמותה. אם הייתי צריך לעבור חלילה שוב את המסע הזה, הייתי בוחר בה ללא צל של ספק. אומרים שבמסע משפטי, מעבר למקצוענות ומקצועיות, צריך גם חבר שידע היכן ללחוץ והיכן להרפות - אז אם הגעתם לכאן, יש לכם את המלצתי החמה!

    Guy Shalom Avatar Guy Shalom
    20/12/2020
  • moshe zohar Avatar moshe zohar
    20/12/2021
  • ליב נוסבאום Avatar ליב נוסבאום
    20/12/2020
  • חברה שלי נעזרה בעו"ד חגית לב , מקצועית מאוד, קשובה וזמינה. אשמח להמליץ.

    Sigal Guetta Avatar Sigal Guetta
    20/12/2015
  • הפנית לחגית חבר שפחד על העסק שלו בהליך גירושין - בגלל דיסקרטיות אני כותב בשמו. חגית עזרה לו לשמור על העסק שלו ולקבל את מלוא הזכויות בו. יש כאן אשת מקצוע לא פחות ממדהימה שדואגת לנושא כ"כ רגיש, לכן אם למישהו כאן יש התלבטות - שלא תהיה. בנוסף ארצה למסור בשמו תודה רבה לחגית על האכפתיות והמענה.

    תומר פורת Avatar תומר פורת
    20/12/2021

אז מה הדבר הנכון

לעשות עכשיו

במקרה שלך?