fbpx
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

בעל עסק מתגרש

עו"ד חגית לב

"אני אדאג שתקבל את המקסימום שמגיע לך"
שליטה מלאה ברכוש ובכספים תוך שמירה על האינטרסים שלך !

לב משרד עורכי דין עוסק בתחום דיני משפחה וירושה. המשרד מנהל תיקי משפחה רבים בארץ ובחו”ל דיסקרטיות ואמינות ואנושיות אצלנו זה שם המשחק.

מעל 500 ממליצים וחוות דעת של אנשים שעברו את זה כמו גדולים

אם הגעת לכאן זה אומר שאתה עצמאי (בעל עסק).

בעל עסק מתגרש?? רוצה לדעת
איך לשמור על הזכויות שלך בגירושים
?

לכל פעולה או אמירה שלך מעכשיו יש השפעה גם על ההתנהלות וגם על התוצאה שתשיג.

אם אתה רוצה לדעת מה עליך לעשות כדי לקבל את
המקסימום שמגיע לך בגירושים
אז הגעת למקום הנכון עבורך!

גירושין של עצמאי אינם זהים לגירושין של שכיר!


קח לעצמך 10 דקות וקרא כל מילה בכתבה זו, כדי לראות כיצד תוכל למנוע מבית המשפט לחייב אותך בתשלום של סכומי עתק בהסדר הגירושין שלך, להימנע מקריסה כלכלית של העסק, החסכונות והנכסים שבנית במשך שנים!

אני מבטיחה לך שהזמן שתשקיע בקריאת הכתבה ישתלם לך, כבעל עסק שמתגרש, ושקיבל זימון לישוב סכסוך או תביעת גירושין ורוצה להגן על העסק שלו, להוריד את סכום המזונות ולמנוע ממך לחיות במצב כלכלי שבו אתה מפרנס את כולם פרט לעצמך.

 

מה תקבל מקריאת הכתבה:

שלום ותודה לך שבחרת לקרוא את הכתבה שלי, שמי חגית לב ואני עו"ד העוסקת בניהול תהליכי גירושין לבעלי עסקים.

הסיבה שכתבתי את הכתבה היא כדי להסביר לך שגירושין של שכיר שונים מאוד מגירושין של עצמאי, מלבד המשמעויות הידועות ו"הרגילות" כמו מזונות, משמורת, חלוקת רכוש משותף וכדומה.

כעצמאית, בעלת עסק, לאחר 20 שנות ניסיון אני יודעת שהשקעת את הלב, הנשמה, כסף רב ולמעשה את החיים שלך בעסק שלך ועכשיו הוא נמצא בסכנה ממשית. כל מה שבנית – המוניטין, התוכניות העסקיות, המותג שיצרת, השם שלך – הכל עשוי להיות בסכנה אם לא תפעל נכון!

אמנם חיי הנישואין שלך מסתיימים, אבל זה לא אומר שאתה צריך להפסיד גם את העסק,
ויש דרך בה תוכל לשמר את סגנון החיים שלך למרות המשבר המשפחתי.

קדימה, אני רוצה כבר להסביר לך הכל כדי שתוכל להגן על עצמך, בוא נצא לדרך!

אז תרשה לי להציג את עצמי,

שמי חגית לב ואני עורכת דין לענייני משפחה ומגשרת משפחתית מוסמכת.
אני בת 45, נשואה עם 2 ילדים מקסימים, ששמותיהם מייצגים את הערכים עליהם מושתתים חיי – תום לב וטוהר לב.

מגיל צעיר ידעתי וחלמתי שאהיה עורכת דין. תמיד שאפתי ונלחמתי לעשות צדק. 

ראיתי שהחוק הוא ממש לא שוויוני בין נשים לבין גברים וראיתי בזה חוסר צדק וחוסר הגינות, כבר אז הבנתי שיש גם דרך יפה לסיים נישואים.

אפשר להפעיל חשיבה במקום מלחמה חסרת מעצורים. לפני למעלה מ-20 שנים סיימתי את לימודי המשפטים ומאז אני עוסקת בתחום.

המשרד שלי מרכז ידע מקצועי בנושאים של היבטים פיננסים וכלכליים בהליכי גירושין ומידי שנה, הניסיון הרב שצברתי, יאפשר לך להישאר בשליטה כלכלית וניהולית בעסק שלך וכך להימנע מתשלום של סכומי עתק בהסדר הגירושין שלך.

| עו"ד חגית לב

בדיקה משפטית של היבטים כלכליים תציג לך כמה הרכוש והכספים שלך שווים
ומה תוכל לעשות כדי להשאיר אצלך כמה שיותר

* תקבל את המקסימום שמגיע לך

בעל עסק מתגרש – קיבלת זימון ליישוב סכסוך או תביעת גירושין – מה עושים עכשיו?

אז קיבלת את הזימון ליישוב הסכסוך\ פגישת הגישור או שקיבלת תביעת גירושין, אני בטוחה שעכשיו אתה קצת מבולבל, לחוץ ואולי גם כועס…
עוברות לך אלפי מחשבות בראש: מה יהיה עם הילדים? מה יגידו בני המשפחה? האם המצב הכלכלי יתדרדר? האם היא רוצה את העסק שלי? ועוד שאלות וחששות רבים.

אם אתה עצמאי, אתה בטוח מפחד לאבד את העסק ואת ההכנסות שלך ובצדק!
גירושין זה לא עניין פשוט – לא לזוג המתגרש, לא לילדים וגם לא למשפחה.

אני מבינה אותך, כי גם בסיטואציה בה צפית שזה יקרה, הרי לקבל בפועל את המכתב הרשמי – זהו מצב לא נעים.

אתה חייב להבין מהר מהן המשמעויות הכלכליות – מלבד המשמעויות הרגילות: מזונות, משמורת, חלוקת רכוש משותף וכדומה. לך, כבעל עסק, יש דאגות נוספות ומה שתעשה עכשיו יקבע האם תפסיד הכל ותתרסק או שתהיה חכם – תיקח שליטה ותנהל את המשבר בצורה חכמה, כך שתוכל להמשיך בחיים שלך תוך שמירה על שליטה ניהולית וכלכלית בעסק.

עכשיו זה הזמן לצאת מההלם ולהתחיל לקבל החלטות, שהחשובה שבהן היא למצוא עו"ד לענייני משפחה עם ניסיון והבנה בתחום העסקים, כי ההשלכות של הטעויות במקרה כזה יכולות להיות משמעותיות.


מדוע  כבעל עסק מתגרש \ עצמאי מתגרש שונה משכיר שמתגרש?

גירושין של שכיר שונים מאוד מבעל עסק מתגרש, יש המון משמעויות פיננסיות מורכבות והשלכות פיננסיות עתידיות שלא מתמודדים איתן בגירושין של שכירים. כעצמאית ולאחר 20 שנות ניסיון אני יודעת שהשקעת את הלב, הנשמה, כסף רב ואת החיים שלך בעסק שלך, ועכשיו הוא נמצא בסכנה ממשית.

כל מה שבנית כולל המוניטין, המותג שיצרת, השם שלך …  עומד בסכנת סגירה! 
יש פה אחריות גדולה והגירושין צריכים להתנהל בצורה אחרת ומיוחדת .
ולכן, חשוב מאוד שתעשה את כל הפעולות הנכונות, בכדי לשמור על העסק שלך מפגיעה.

הסיבה הנפוצה ביותר לפגיעה כלכלית אנושה בך ובעסק שלך היא שעצמאים לא נעזרים בעו"ד העוסק  בעסקים ובמשא ומתן, אלא נעזרים בעו"ד שהם מכירים או מהמלצה כללית ולא ספציפית הנוגעת לתחום העסקים.

המערכת המשפטית (כגון: עו"ד, שופטים, עובדים סוציאלים) לרוב עוסקת בטובת הילד וכמעט ואין התייחסות למצב הכלכלי של האב. אני מיישמת אסטרטגיה משפטית ומעלה טיעונים משפטיים בנושא שמירה על זכויות כלכליות ודאגה לעתידם הכלכלי של הילדים. 

עו"ד לענייני משפחה שאינו מנוסה בתחום העסקי ובהבנת מודלים כלכליים לא יכול להבין את כל הניואנסים הדקים והמורכבים בהליך גירושין מסוג זה ויתקשה להשיג לך את המקסימום שמגיע לך ולשמור על כל מה שהשגת עד עכשיו.

במקרים רבים, כשעו"ד לענייני משפחה צריך לייצג עצמאי בהליך גירושין הרי שבמקרה הטוב הוא מצרף לכל התהליך המשפטי עו"ד נוסף מהתחום המסחרי, ואז ישנן עלויות משפטיות גבוהות יותר ובמקרה הרע יוצר נזקים כלכליים משמעותיים.

הניסיון שרכשתי בייצוג גברים עצמאיים כבר 20 שנה, מאפשר לי להכיר נוסחאות שונות לחישובי שווי והבנת האותיות הקטנות בדוחות של אקטואר, אני יודעת איזה שאלות לשאול ואיזה פרשנויות לתת.

חשוב שתבין שההחלטות שיתקבלו בהסכם הגירושין שלך הן הרות גורל ואתה מוכרח לקחת את האדם בעל היכולת הטובה ביותר להגן עליך ולמנוע פגיעות קשות בעסק שלך ובהכנסות העתידיות בו.

לכן, הפעולה החשובה שאתה צריך לעשות עכשיו  היא לקחת עו"ד גירושין שמייצגת גברים עצמאים עם הרבה ניסיון וממליצים.

ברגע שעשית את זה אתה יכול להתחיל לנשום…

אני רוצה להמחיש לך את החשיבות על ידי דוגמה ממקרה אמיתי:

איתן הגיע אלי לאחר שקיבל תביעת גירושין. יש לו עסק בתחום ההיי טק ביחד עם שני שותפים.
כאשר איתן ואשתו החליטו להתגרש, הטענה של אשתו היתה שמדובר בסטרט-אפ שמרוויח המון כסף, ולכן מגיע לה חצי מהשווי של העסק.

 היא אפילו הצליחה להוכיח שהרעיון לעסק עלה עוד כשהיו נשואים והיא ביקשה לעשות הערכת שווי לעסק.

 בפועל, מבחינת אשתו, המיזם של איתן היה בסך הכל כסף, היא לא הייתה מחוברת לעסק בכלל. היא לא עבדה בו, לא השקיעה בו אנרגיה או חשיבה ולא היה לה חיבור רגשי אליו. ההתרשמות שלי הייתה, שמבחינתה לא משנה שהעסק יפול או יצליח, מה שחשוב זה שהיא תקבל את מה שהיא חושבת שמגיע לה.

עבור איתן העסק היה חלק עצום מחייו, המבוסס על חלום נושן. המחשבה שהוא ייסגר ושכל שנות העבודה שהוא השקיע ירדו לטמיון הדירה שינה מעיניו. האפשרות היחידה שהוא ראה הייתה לפרק את השותפות ולהגיע לקריסה משום שאין לו אפשרות לשלם לה את שווי החלק שלו בעסק. 
בנקודת זמן זו איתן הגיע אלי לאחר שקיבל המלצה מחבר – אני נכנסתי לתמונה ועזרתי לאיתן ליטול הערכת שווי שתגן עליו.

עו"ד לענייני משפחה עם ניסיון בייצוג עצמאים יודע להשפיע על בחירת המודל הנכון, על מנת שהתוצאה של הערכת שווי תיתן שווי ראוי, וכן יודע לתת הנחיות להנחות ייסוד שיאפשרו לך לקבל את המקסימום שמגיע לך.

הצלחנו להוכיח לבית המשפט, כי האישה ניסתה לחבל במיזם. כך שבסופו של דבר במקום חצי משווי החברה היא קיבלה רק 15% מהשווי שנקבע – כלומר, אשתו קיבלה רק 15% משווי העסק במקום 50% (חצי מהעסק כפי שתבעה) מהערכת שווי (שמראש הייתה נמוכה) וכך הצלחנו לאפשר לאיתן לשלם לה סכום נמוך שאפשר לו לשמור על העסק, להמשיך את חייו ולהימנע מקריסה כלכלית.

זו רק דוגמה אחת קטנה מתוך אינספור דוגמאות של לקוחות שלהם עזרתי. זהו היתרון של עו"ד לענייני משפחה שיש לו ניסיון ושמבין בעסקים.

כל עסק הוא ייחודי ומורכב ולכן לא מספיק שהעו"ד יעסוק בתחום הגירושין בלבד, אלא הוא צריך להיות בעל ידע נרחב באספקטים הקשורים בתחומים עסקיים, כגון: הערכות שווי, מודלים כלכליים, תכנון פנסיוני,  תכנוני מס, פירוק שותפויות, הסכמי שותפים, נדל"ן מסחרי, העברה בין דורית, עריכת צוואות, הסכמי ממון ועוד.

זהו תחום מורכב ונרחב לכן, רק עו"ד העוסק בתחום הספציפי ימצא עבורך פתרון יצירתי שיעזור לך לבנות את ההגנה הטובה ביותר עבורך.

לפני שאני אספר לך על השיטה שבה אני עובדת, אני רוצה לנפץ קצת מיתוסים על עולם הגירושין.

בדיקה משפטית של היבטים כלכליים תציג לך כמה הרכוש והכספים שלך שווים
ומה תוכל לעשות כדי להשאיר אצלך כמה שיותר

* תקבל את המקסימום שמגיע לך

בואו ננפץ קצת מיתוסים

מיתוס האמונה שעו"ד לוחמנית (ביצ'ית) תעזור לי לקבל יותר


במציאות – ואת זה אני אומרת באופן הכי מוחלט מתוך ניסיון רב – עו"ד לוחמנית או ביצ'ית רק תקצין את כל הבעיות שבתהליך הגירושין. היא תסלים את המריבה ו"תטפח" אותה בכדי למשוך את התהליכים – היא תעשה הכל בכדי שהיא תוכל להגדיל את שכר הטרחה שלה וכמובן שזה מעשה לא אתי ולא משרת את הלקוח אבל זו המציאות שאני רואה הרבה מאד פעמים.
זו ממש לא חוכמה להסלים מריבה בין בני זוג שכבר נמצאים במצב נפשי קשה ומתוח ולהתעשר על חשבונם. הדרך החכמה באמת, היא להוציא אותך מהמקום ההישרדותי שבו אתה נמצא ולהביא אותך למקום טוב יותר שבו תפתור את הסיכסוך בצורה המשתלמת ביותר לשני הצדדים ללא פגיעה מיותרת בך, בעסק שלך וכמובן בבת הזוג ובילדים. קח לעצמך עו"ד שרוצה להשיג את התוצאה המשתלמת ביותר, שיפעל באופן שיקדם אותך למטרות שלך ולאו דווקא את מי שעושה עליך "שרירים" בפגישת ההיכרות.

מיתוס "הרושם" והיוקרה


זה טבעי שתרצה לבדוק מספר עורכי דין, כדי להחליט מי תרצה שייצג אותך, ברור שאתה מפחד להיפגע כלכלית ואתה מחפש עו"ד שיתן לך ביטחון. לכן, הרבה עורכי דין מרשימים את הלקוחות שלהם על ידי דירוגים באתרים "אובייקטיביים", הבטחת תוצאות שאתה רוצה לשמוע, כאלו שנשמעות מרשימות, אולם בפועל, לא ניתן להבטיח תוצאות משפטיות, כיוון ואנו תלויים בהרבה משתנים בתהליך (אתה, זוגתך, ילדיכם, 2 עורכי דין, שופט, לשון החוק, פרשנות החוק, מצב רוח ועוד). הכל כדי לגרום לך להרגיש שאתה במקום הנכון.
זה אולי מרשים, אבל לבסס בחירה בעו"ד שייצג אותך על בסיס רושם, זו טעות! לדעתי הדרך החכמה ביותר לבחור עו"ד היא הבנת המומחיות ומהות הניסיון. לא רק מספר שנות הניסיון, אלא גם רמת ההבנה של העו"ד בעסקים ובנושאים כלכליים, לפי ניסיון קודם עם עסקים בענף שלך וכמובן שאתה מרגיש שיש לך כימיה ותקשורת טובה איתו או איתה. כל אלו הרבה יותר חיוניים להצלחה שלך מאשר פרסום דירוג שיווקי כלשהו שמוצג כדירוג "אובייקטיבי".

מיתוס המחשבה "אני צריך עו"ד שיעשה מה שאני רוצה ואומר לו" – זו טעות קשה!


נתקלתי לא פעם אחת והאמת גם לא פעמיים, בלקוח שמגיע אלי ממקום של כעס, עלבון ורגש של נקמנות, שרצה ודרש ממני לעשות פעולות שלא היו נכונות עבורו רק בגלל שהוא רוצה לנקום. זה אנושי ושכיח, כאשר אנחנו כועסים ופגועים, לקבל החלטות שגויות מתוך כעס. כאן בדיוק נבחנת המקצועיות של העו"ד המייצג!

תפקידו של העו"ד לענייני משפחה הוא להבין ולהכיל את הרגשות האלו ובמקביל לכוון אותך לדרך רציונאלית שתהיה נכונה עבורך ועבור העסק שלך, דרך שתשרת אותך לאורך זמן ותוביל אותך לתוצאות הרצויות. לעו"ד אסור להיסחף אחר הלקוח שלו ולהתחיל מלחמות שליליות המסיתות את הדיון מהנושאים החשובים באמת, במקרה הזה, העסק שלך. עורך דין צריך לעשות מה שאתה צריך באמת מבחינה אובייקטיבית,  מה שיגן עליך ולא להיכנע ליצר של הנקמנות של הלקוח שלו.

עכשיו משניפצנו כמה מיתוסים וכשכבר ברור לך שגירושין של עצמאי דורשים הבנה מעמיקה, בוא נראה כיצד נבנה את התוכנית להגנה על העסק שלך.

איך תשיג את המקסימום שמגיע לך?

הצעד הכי חשוב בהצלחת ההגנה על העסק שלך היא הכנת תוכנית פעולה שתשמש אותנו כאסטרטגיה עד להגעה להסדר גירושין סופי. 

ככה "השיטה שלי" עובדת


בשלב הראשון
 
תשוחח עם נציג מהמשרד שלי, תציג את הרקע לגירושין והכי חשוב – תגדיר איזה תוצאות תרצה להשיג, כלומר, מה יחשב בעינייך כהצלחה. התפקיד שלי הוא לראות האם הרצונות שלך מציאותיים בעולם המשפט ולוודא שאני יכולה באמת לעזור לך בדרך שתיתן לך ערך ותועלת.

במידה ונראה שיש כיוון חיובי, נמשיך לשלב השני, אזמין אותך לפגישת הכירות שבה נעמיק בצורה רצינית לתוך המקרה שלך, נדבר על כל הנושאים הכלכליים, על המצב המשפחתי, על היעדים ועל המטרות שלך,
למה אתה מוכן ולמה אתה לא מוכן ונקבע את התוצאה הטובה ביותר שאיתה תרצה לסיים את הגירושין ולהמשיך בחייך.

בשלב השלישי אסביר לך גם על כל השלבים של תהליך הגירושין, העלויות השונות, הסיכונים וכן,  מתן דוגמאות למקרים מהניסיון שלי, שרלוונטיות לעסק שלך.

אם נרגיש שיש בינינו חיבור טוב, נלחץ ידיים ונתחיל לבנות את תוכנית הפעולה להגנה עליך ואם לא אז ניפרד ואאחל לך בהצלחה!

אתה יכול ללחוץ על הקישור ולהשאיר פרטים כדי שנוכל לשוחח בהקדם.

ואם מתחשק לך להכיר אותי יותר ברמה המקצועית, כדי להרגיש אם אני מתאימה לייצג אותך, אז החלק הבא נכתב במיוחד עבורך:

רוב האנשים חושבים שבתהליך הגירושין שני הצדדים יכולים רק להפסיד.

אני טוענת בדיוק ההפך! אפשר להתחלק ברכוש מבלי להפסיד ולהיפגע.

השילוב בין הבנה עסקית ביחד עם ניסיון בתחום הגירושין מאפשרת לבעלי עסקים להימנע מהפסדים כואבים, אכזבות ומפח נפש. השילוב המיוחד הזה, מאפשר להם להישאר בשליטה על העסק מבלי לפגוע בילדים ובעסקים שלהם.

זוהי בשורה חסרת תקדים עבור עצמאים רבים שמפחדים שהגירושין ימוטטו אותם. 

הרי בעל עסק שעכשיו צריך גם לרדת ברמת החיים, לשלם מזונות, אולי לוותר על הבית ולעבור דירה, לקחת הלוואות כדי לעבור את התקופה, להתחלק בחסכונות – נאלץ גם לשלם כספים מתוך העסק.
להרבה עצמאים זה פשוט יותר מידי והם מרגישים שעולמם חרב. 

זו בדיוק הסיבה שחשוב לי לתאר את המשנה שלי כאן, כדי להעביר אליך את המסר – שאתה לא חייב להגיע למצב הזה, ושיש דרך אחרת להתמודד ולהתגונן מתביעה מסוכנת לעתידך. אני מקווה שאחרי קריאת הפסקאות הקודמות הבנת שאתה כן יכול להגן על עצמך אם תפעל נכון ותעשה בחירות שקולות!

אני מקווה שהקריאה הפילה לך כמה אסימונים והעניקה לך זווית ראיה חדשה ואופטימית לגבי תהליך הגירושין שקרב ובא עבורך.

אני פועלת עם הבנה רחבה במודלים עסקיים, מיומנויות ניהול משא ומתן ושימוש בכלים אסטרטגיים לצד ירידה לפרטים. אני כאן במטרה לשמור על העסק שלך, על הנכסים שלך ולהשיג עבורך את התוצאה האפקטיבית ביותר בהסדר הגירושין שלך. יש לי היכרות מעשית ורבת שנים עם החוקים והתקנות הנוגעים למצבך המיוחד וסל פתרונות וכלים משפטיים אשר יסייעו לך לצלוח את המשבר האישי מבלי להפוך אותו למשבר כלכלי ועסקי!

השקעתי שעות בכתיבת הכתבה הזו כדי להעביר אליך את המסר – שאתה לא חייב להגיע למצב הזה, יש דרך אחרת ואני מקווה שאחרי קריאת הפסקאות הקודמות הבנת שאתה יכול להגן על עצמך!

אז מה עכשיו?


עכשיו זה הזמן לצאת מההלם ולהתחיל לקבל החלטות שהחשובה שבהן היא למצוא עו"ד עם ניסיון והבנה בתחום העסקים, כי ההשלכות של הטעויות במקרה כזה יכולות להיות משמעותיות.

אם תרצה לבדוק איך אוכל לסייע ולייצג אותך בצורה הטובה ביותר, ניתן להתקדם ולקבוע שיחה לא מחייבת. בשיחה נוכל לבצע תיאום ציפיות ונבדוק אם עבודה משותפת איתי היא אכן ההחלטה הנכונה עבורך. במידה ונגיע למסקנה שיש התאמה ותקשורת טובה, נוכל להתקדם לפגישה, במהלכה, נתחיל לבנות את תוכנית הפעולה להגנה עליך ועל העסק שלך.

אם ברצונך לתאם איתי שיחה לחץ על הכפתור למטה וקבע לעצמך שיחת היכרות במועד ובשעה הנוחים לך. אני וצוות המשרד מצפים לפגוש אותך ולהוציא אותך במצב כלכלי ומשפטי טוב יותר.

עו"ד חגית לב

"אני אדאג שתקבל את המקסימום שמגיע לך"
שליטה מלאה ברכוש ובכספים תוך שמירה על האינטרסים שלך !

לב משרד עורכי דין עוסק בתחום דיני משפחה וירושה. המשרד מנהל תיקי משפחה רבים בארץ ובחו”ל דיסקרטיות ואמינות ואנושיות אצלנו זה שם המשחק.

מעל 500 ממליצים וחוות דעת של אנשים שעברו את זה כמו גדולים
  • Dor Rozen Avatar Dor Rozen
    20/12/2020
  • עורכת דין מקצוענית אמיתית עם יושרה והגינות שלא מוצאים בקלות. קודם כל בנאדם ומשפטנית שדואגת באמת ללקוח ולא רק לכיס ולליבוי הרוחות. אם היו רק עורכי דין כאלו...

    Edith Bianchi Avatar Edith Bianchi
    20/12/2020
  • הפנתי אליך חברה לגבי גירושים אזרחים הסכם הורות משותפת וחלוקת רכוש. עזרת לה עם הרבה סבלנות והמחירים הוגנים תודה לך אשמח להמשיך ולהמליץ

    Jenya Noname Avatar Jenya Noname
    20/12/2020
  • עו"ד חגית הינה עו"ד מקצועית ביותר, מתחילת הדרך שיקפה את צורת העבודה שלה, בנתה אסטרטגיה שתגן על האינטרס שלי כלקוחה, צפתה קדימה מהלכים, הגיבה בזמן אמת לכל הנדרש, זמינה מאוד, אמינה, ומאוד מאוד אנושית גם כשקשה משקפת את המציאות ואת הכלים והאפשרויות העומדים לרשות הלקוח בכל סיטואציה. עו"ד ואדם ערכי וסופר מקצועית!!

    לינוי כחלון Avatar לינוי כחלון
    20/08/2022
  • עורכת דין מספר אחת, ממליצה בחום

    רחל לב Avatar רחל לב
    20/12/2019
  • המרכז הישראלי לצוואות וירושות Avatar המרכז הישראלי לצוואות וירושות
    20/04/2022
  • ליב נוסבאום Avatar ליב נוסבאום
    20/12/2020
  • הפניתי לחגית חברה שלי שבעלה הפעיל כלפיה אלימות כלכלית ״וסגר לה את כל הברזים״. חגית ליוותה אותה בהצלחה והשיגה עבורה בהסכם הגירושין 50% זכויות מהווילה במושב וזאת למרות הסכם ממון שהיה לפני הנישואים. שמח להמליץ על עו״ד חגית לב שמטפלת בנואעם רגישים אלו ברכות ובמקצועיות

    Ori Segev Avatar Ori Segev
    20/12/2018
  • הפנית לחגית חבר שפחד על העסק שלו בהליך גירושין - בגלל דיסקרטיות אני כותב בשמו. חגית עזרה לו לשמור על העסק שלו ולקבל את מלוא הזכויות בו. יש כאן אשת מקצוע לא פחות ממדהימה שדואגת לנושא כ"כ רגיש, לכן אם למישהו כאן יש התלבטות - שלא תהיה. בנוסף ארצה למסור בשמו תודה רבה לחגית על האכפתיות והמענה.

    תומר פורת Avatar תומר פורת
    20/12/2021
  • חגית תודה על הסבלנות וההסברים הנפלאים שעזרו לי להבין את התהליך ולהצליח ולהגיע לתוצאות הרצויות

    ‫טוני ירון ”הזברה“ אנטניר‬‎ Avatar ‫טוני ירון ”הזברה“ אנטניר‬‎
    20/12/2019

אז מה הדבר הנכון

לעשות עכשיו

במקרה שלך?