fbpx
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

חלוקת נכסים בגירושין

עו"ד חגית לב

"אני אדאג שתקבל את המקסימום שמגיע לך"
שליטה מלאה ברכוש ובכספים תוך שמירה על האינטרסים שלך !

לב משרד עורכי דין עוסק בתחום דיני משפחה וירושה. המשרד מנהל תיקי משפחה רבים בארץ ובחו”ל דיסקרטיות ואמינות ואנושיות אצלנו זה שם המשחק.

מעל 500 ממליצים וחוות דעת של אנשים שעברו את זה כמו גדולים

חלוקת נכסים בגירושין באה לידי ביטוי בהסכם הגירושים

אני חגית לב, עו"ד לענייני משפחה ואני כאן כדי להדריך אתכם צעד אחרי צעד בצעדים הראשונים בהליך הגירושין שלכם.

כאן אני רוצה לדבר אתכם על נושא חשוב מאד בגירושין – התחום הכלכלי. לא פעם אני נתקלת במתגרשים שמגיעים לתהליך מבלי שהם יודעים על היקף הנכסים והכספים המשותפים שיש להם וזוהי טעות בסיסית שיש חובה להימנע ממנה.

אחד התחומים המרכזיים שתהליך גירושין משפיע עליו הוא התחום הכלכלי. שני בני הזוג נדרשים לרוב לוויתורים ולירידה מסויימת ברמת החיים מבחינה כלכלית, לכן חשוב לבצע את הפרידה בצורה נכונה מבחינה כספית.

על מנת שתוכלו לשמור על הזכויות הכספיות שלכם ולקבל את מה שמגיע לכם בצורה הוגנת ומלאה, חשוב לדעת בצורה מקיפה מה מכלול הכספים, הנכסים והזכויות הרשומים על שם כל אחד מהצדדים.

לאחר קבלת התמונה הכלכלית המלאה, פונים לאקטואר, כדי שיבצע חוות דעת אודות מכלול הכספים והזכויות בהתאם לחלופות החלוקה המקובלות בדין במקרה של גירושין.

במידה ולא תדעו בדיוק מה היקף הנכסים המשותפים שלכם ומה המשאבים הכספיים שלכם, אתם עלולים למצוא את עצמכם מפסידים כספים ואת חלקכם בנכסים המשותפים.

מומלץ מאוד להיעזר בעו"ד לענייני משפחה שיעזור לכם לקבל תמונת מצב כלכלית מדוייקת ולהבטיח שהזכויות שלכם יישמרו מבחינה פיננסית לאורך כל התהליך.

עו"ד לענייני משפחה ידע כיצד לאתר נכסים וכספים וכיצד לקבוע בהתאם לחוות הדעת מה שווי הנכסים והכספים שנצברו במשך השנים ולהציג לכם את התמונה האמיתית ולפיה מה האפשרויות הכלכליות העומדות בפניכם.

תרגישו נוח לפנות אלי בהמשך במידת הצורך 

עו"ד חגית לב

"אני אדאג שתקבל את המקסימום שמגיע לך"
שליטה מלאה ברכוש ובכספים תוך שמירה על האינטרסים שלך !

לב משרד עורכי דין עוסק בתחום דיני משפחה וירושה. המשרד מנהל תיקי משפחה רבים בארץ ובחו”ל דיסקרטיות ואמינות ואנושיות אצלנו זה שם המשחק.

מעל 500 ממליצים וחוות דעת של אנשים שעברו את זה כמו גדולים
  • moshe zohar Avatar moshe zohar
    20/12/2021
  • יגאל אילו Avatar יגאל אילו
    20/12/2020
  • עו"ד חגית הינה עו"ד מקצועית ביותר, מתחילת הדרך שיקפה את צורת העבודה שלה, בנתה אסטרטגיה שתגן על האינטרס שלי כלקוחה, צפתה קדימה מהלכים, הגיבה בזמן אמת לכל הנדרש, זמינה מאוד, אמינה, ומאוד מאוד אנושית גם כשקשה משקפת את המציאות ואת הכלים והאפשרויות העומדים לרשות הלקוח בכל סיטואציה. עו"ד ואדם ערכי וסופר מקצועית!!

    לינוי כחלון Avatar לינוי כחלון
    20/08/2022
  • המלצתי לחבר לעבור הליך גירושין אצל עו״ד חגית לב אחרי ששמעתי מספר המלצות מחברים ומכרים ההליך עבר השלום ואני שומע רק תשבוחות עורכת דין מספר 1 בתחום

    Idan Levi Peor Avatar Idan Levi Peor
    20/12/2017
  • חגית ליוותה אותי במשך כמעט 3 שנים בתיק מורכב ואינטנסיבי. חגית ליוותה אותי מבוקר ועד ליל, תמיד סבלנית, קשובה, שולטת בכל הפרטים, והכי חשוב - מקצוענית מאין כמותה. אם הייתי צריך לעבור חלילה שוב את המסע הזה, הייתי בוחר בה ללא צל של ספק. אומרים שבמסע משפטי, מעבר למקצוענות ומקצועיות, צריך גם חבר שידע היכן ללחוץ והיכן להרפות - אז אם הגעתם לכאן, יש לכם את המלצתי החמה!

    Guy Shalom Avatar Guy Shalom
    20/12/2020
  • ממליצה בחום חגית מאד מקצועית מסודרת ישרה ואנושית מאד מרוצה מליווי שקיבלתי

    A Ch Avatar A Ch
    20/12/2021
  • ליב נוסבאום Avatar ליב נוסבאום
    20/12/2020
  • הפניתי לחגית חברה טובה שלי שעזרה לה מאוד. חגית את נפלאה. המון תודה!

    מיכל קריינר Avatar מיכל קריינר
    20/12/2019
  • סימה Avatar סימה
    20/12/2020
  • הפנתי חברה קרובה ויקרה שלי לקבלת ייעוץ משפטי במשרדה של עו"ד חגית לב . החברה סיפרה לי שחגית הייתה קשובה, והרגיעה אותה וניסתה למצוא דרך למנוע את פירוק המשפחה ולא ראתה אותה כפנקס צ'קים מהלך. אשמח להמליץ ולהפנות שוב בלב שלב

    יעלי רהב-סיון Avatar יעלי רהב-סיון
    20/12/2015

אז מה הדבר הנכון

לעשות עכשיו

במקרה שלך?