fbpx
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

בעל עסק ועצמאית בגירושין

עו"ד חגית לב

"אני אדאג שתקבל את המקסימום שמגיע לך"
שליטה מלאה ברכוש ובכספים תוך שמירה על האינטרסים שלך !

לב משרד עורכי דין עוסק בתחום דיני משפחה וירושה. המשרד מנהל תיקי משפחה רבים בארץ ובחו”ל דיסקרטיות ואמינות ואנושיות אצלנו זה שם המשחק.

מעל 500 ממליצים וחוות דעת של אנשים שעברו את זה כמו גדולים

גירושים של עצמאי או מנהל בכיר הם לא גירושים רגילים !!

אם הגעת לכאן אני מבינה שאתה מחפש עורך דין גירושין שמתמחה
בחלוקת רכוש והיבטים כלכליים בגירושים, נכון?

מלבד מרכיבים סטנדרטים כמו חלוקת דירת המגורים, כלי רכב, חשבונות בנק וזכויות סוציאליות – ישנם נושאים כלכליים נוספים שצריכים התייחסות רצינית ומקצועית כמו: הערכת שווי, מוניטין, השקעות, התחייבויות, פנסיה, מניות, אופציות מיסוי, מימון, הלוואות …

במהלך 20 השנים האחרונות שאני מלווה ומייצגת בהליכי גירושין. אני פועלת עם הבנה רחבה במודלים עסקיים, מיומנויות ניהול משא ומתן והשתמשתי בכלים טקטיים ואסטרטגיים לצד ראיה עסקית מרחבית מקיפה וירידה לפרטים. אני כאן במטרה לשמור על הנכסים שלך ולהשיג תוצאות אפקטיביות עבורך. יש לי היכרות מעשית ורבת שנים עם החוקים והתקנות הנוגעים למצבך המיוחד וסל פתרונות וכלים משפטיים אשר יסייעו לך לצלוח את המשבר האישי מבלי להפוך אותו למשבר כלכלי.

אמנם חיי הנישואים שלך מסתיימים, אבל זה לא אומר שאתה
צריך להפסיד גם את העסק!

החלטתם להצטרף לסטטיסטיקה, לפרק את החבילה הזוגית ולצאת לדרך חדשה? אני טוענת שלא משנה מי אתם, כמה אתם מרוויחים ואיפה אתם גרים, אתם לא חייבים להפסיד הכל ולהתרסק אלא יכולים לנהל את המשבר בצורה חכמה ולהמשיך בחיים שלכם תוך שמירה על שליטה ניהולית וכלכלית בעסקים שלכם. למעשה, מדובר במהפיכה של ממש בתחום ושיטה מוכחת ויעילה. נשמע מבטיח? תמשיכו לקרוא.

עובדה ידועה היא שיותר ויותר זוגות בישראל מחליטים להתגרש. למעשה, אחד מכל שלושה זוגות מתגרש בישראל וזוהי כבר "מגיפה" של ממש וערעור על מודל הזוגיות הקיים. ההחלטה על הפירוק היא אף פעם לא קלה ומלווה בלא מעט חששות ופחדים המשותפים למרבית הזוגות המחליטים לסיים את הקשר. עיקר החששות נוגעים בעיקר לצד הכלכלי של הפרידה (מזונות, ירידה ברמת החיים וכו') ולנושא המשמורת על הילדים..

אני טוענת שעדיין אפשר להתגרש ולהישאר בשליטה ניהולית וכלכלית בעסקים ובנכסים שלכם תוך שמירה על הילדים שלכם. זוהי בשורה חסרת תקדים עבור זוגות רבים שחושבים שבגירושים יש רק מפסידים. בשיחה אישית אפשר להבין איך אני עושה את זה ומה אני מציעה לעצמאים או שנשואים לעצמאים שמגיעים אלי על מנת להתגרש נכון וללא הרס מוחלט ומיותר של כל המערכת הכלכלית שלהם.

אז קצת עלי..

שמי חגית לב ואני עורכת דין לענייני משפחה. התחלתי את דרכי המקצועית לפני 20 שנה. חוץ מליווי מתגרשים אני גם פעילה בכנסת בתחום החקיקה וחברה בוועדות שעוסקות בשינויי חקיקה בתחום דיני משפחה. בנוסף, אני מעבירה ימי עיון בנושא ההיבטים הפיננסיים בהליכי גירושין.

אני טוענת ומוכיחה למעשה שאפשר להתגרש אחרת

מתוך ניסיון של 20 שנה בעבודתי כעורך דין גירושין ואלפי לקוחות אני יודעת איך גירושין מכוערים והרסניים יכולים להיראות. אני יודעת איך גירושין יכולים להרוס את החיים לא רק של בני הזוג שמתגרשים אלא בעיקר את החיים של הילדים שלהם שנקלעו למערבולת ההרסנית שסוחפת את כולם לתוכה. החלטתי שחובה לעשות את זה אחרת, שלא חייבים להרוס הכל, לנקום, לשקר, להונות ולפגוע רק בגלל שהקשר נגמר. אני יודעת שאני בשליחות חברתית של ממש לאפשר לזוגות שסיימו את הדרך המשותפת שלהם לסיים את הקשר בצורה  מכובדת.

לכתבה בנושא בעל עסק מתגרש, לחץ כאן >>>

אז מה אני עושה בצורה שונה?

מעל הכל אני מאמינה באנושיות ובהוגנות מקסימלית. אני חותרת תמיד לסיים את הקשר במינימום "נפגעים בנפש". צריך לזכור שהמטרה המרכזית היא לאפשר את המשך החיים גם אחרי שערפל הקרב מתפזר. אני תמיד חותרת לנקות מהתהליך את יצר הנקמה ואת הכאב ולהשאיר את התהליך נקי, על פי חוק, תוך שאיפה לשמירה על יחס הוגן ומכבד. אני יודעת שהנישואין והקשר נגמרו בין הצדדים אבל הקשר יהיה לנצח באמצעות הילדים, תשלומי המזונות ואירועי חיים אחרים ימשיכו, לכן אני חותרת תמיד לסיום שלא באקרודים צורמים שיאפשר המשך של תקשורת ברמה כלשהי גם בהמשך.

המודל האידאלי לגירושין מנהל בפועל

במשך השנים פיתחתי שיטה רב-שלבית שמקיפה בצורה מושלמת את כל הנושאים שקשורים לגירושין ומספקת אסטרטגיות משפטיות ואישיות לניהול התהליך במינימום פגיעה. אני מאמינה שבאמצעות ידע מעמיק של החוק לצד חתירה לשמירה על הוגנות והגנה על הזכויות הכלכליות של המתגרש אפשר לעשות את זה גם אחרת.

כל אחד שמבין שאפשר להתגרש ולקבל מה שמגיע לך בלי לפגוע במי שחשוב לך יכול להנות מהשיטה הזאת

את השיטה שלי החלטתי להנגיש לקהל הרחב בכדי לאפשר להם להתגרש במינימום זמן וכאב. מדובר בקורס אינטרנטי מהפכני וראשון מסוגו בישראל. הקורס הוא בעלות מינימלית במטרה לחשוף אותו לכמה שיותר זוגות מתגרשים. בקורס אני מדריכה את אלו שהחליטו להתגרש כיצד להתנהג ובעיקר מאילו טעויות שעלולות לפגוע בהם להימנע. איך לעשות את חלוקת עסק משותף במסגרת הליכי גירושין אני מציעה היום תוכן בעל ערך רב למתגרשים שרוצים לשמור על השפיות והאנושיות שלהם מצד אחד וגם להגן על הזכויות הכלכליות שלהם ובעיקר להגן על הילדים שלהם מצד שני.

וזה עובד

בהחלט. אחרי 20 שנות ניסיון אני יכולה לומר בוודאות שפיצחתי את הקוד לגירושין מוצלחים, אם אפשר לקרוא לזה ככה. אחרי שטיפלתי בתהליכי גירושין עם מורכבויות כלכליות רציניות ונושאים קשים של ניכור הורי, ניסיונות העלמת כספים מחשבונות משותפים ועוד, אני יכולה להגיד היום בוודאות שאני יכולה לנהל תהליך גירושין, מורכב ככל שיהיה, באמצעות השיטה הרב- שלבית שלי.

בדיקה משפטית של היבטים כלכליים תציג לך כמה הרכוש והכספים שלך שווים ומה תוכל לעשות כדי להשאיר אצלך כמה שיותר

* תקבל את המקסימום שמגיע לך

מסר לפני סיום

כן. גם אם החלטתם להתגרש זה לא אומר שאתם צריכים להישאב למסע של הרס עצמי והדדי. הכי חשוב שתזכרו שהילדים שלכם הם החשובים ביותר ושצריך להימנע בכל מחיר מפגיעה בהם. והכי חשוב – תגיעו מוכנים לתהליך. ידע זה כוח. ידע יעזור לכם להגן ולשמור על הילדים ועל הזכויות הכלכליות שלכם ולהימנע מטעויות קריטיות. עליכם לשלוט בתהליך ולדעת לנהל אותו נכון וחכם.

חברה משפחתית בגירושים

בחברה משפחתית קטנה המהווה מעין חברת יחיד רצוי שלא לחלק את המניות בין בני הזוג, כדי להימנע מחיכוכים אישיים אשר יובילו בסופו של דבר לפגיעה הרסנית בחיי החברה.
קובעים את המועד הקובע לביצוע הערכת השווי המועד הקובע לבדיקת שווי חברה אף הוא נתון 
להמשך לחצו כאן >>>

איך מחלקים רכוש בחברה משפחתית

ביטקוין בין מתגרשים

ביטקוין הוא מטבע כמו כל מטבע אחר, רק שמאחוריו אין עומד בנק או גוף ממשלתי, ביטקוין הוא מטבע וירטואלי. אז מדוע הביטקוין שווה ערך? טענה קדומה אומרת שדבר הוא בעל ערך אם החברה מסכימה כי הוא כזה, וזה בדיוק המצב של הביטקוין. הייחוד של הביטקוין הוא שאין שם..
להמשך לחצו כאן >>>

אופציות ומניות בהיי טק

נושא חלוקת אופציות ומניות במסגרת הליך גירושין הינו נושא סבוך ומורכב מאד. לעומת נכסים אחרים המתחלקים בין בני הזוג בעת הליך הגירושין, קשה להעריך את שווין של האופציות ו/או המניות, שכן ערכן משתנה ללא הרף בהתאם לתנודתיות השוק. מסיבות אלו ואחרות, דרך חלוקתן..
להמשך לחצו כאן >>>

חלוקת פנסיה בגירושין

על פי דיני המשפחה, זכויות פנסיה מתחלקות בהליך הגירושין. החלוקה מתבצעת עפ"י תחשיב של החלק היחסי שצבר העמית המבוטח בתקופת החיים המשותפת, ממועד הנישואין ועד מועד הגירושין או מועד הקרע. אותו כלל חל גם על ידועים בציבור, דהיינו ממועד התחלת החיים המשותפים ועד למועד הפירוד או מועד הקרע. 
להמשך לחצו כאן >>>

תכנון מס בהליך גירושים

החוק הישראלי קובע כי העברת נכסים, מניות או כספים בין בני אדם בשטרי בעלות יוגדרו כפעולת מכירה, וככאלה יהיו חייבים במס שישולם לקופת המדינה. אולם במסגרת החוק קבע המחוקק סייגים המתחשבים בפעולות כאלה כיוון שבוצעו בהליכים מיוחדים, ואז פעולות אלה תהיינה פטורות מתשלום מס. 
להמשך לחצו כאן >>>

גישור עסקי בגירושים

תחילה ניתן להציע גישור או מו"מ עם הצד השני. בד"כ אנשי עסקים רגילים לנהל מו"מ במסגרת ניהול העסק שלהם, כך שהמו"מ אינו זר להם. דרך מו"מ ניתן להגיע לפתרון כולל בכל הנוגע לסוגיות הרכושיות, העסקים, וכן כל הצד הכספי, גישור גירושין שיש עסק עצמאי. הפיתרון הינו מהיר מאוד ולא תלוי בלו"ז של בית המשפט. 
להמשך לחצו כאן >>>

בדיקה משפטית של היבטים כלכליים תציג לך כמה הרכוש והכספים שלך שווים ומה תוכל לעשות כדי להשאיר אצלך כמה שיותר

* תקבל את המקסימום שמגיע לך

רוצה לקבל את המקסימום שמגיע לך?

מלא את הטופס מתחת לסרטון

וקבל גישה לסרטון הדרכה

שיראה לך  איך לקבל את המקסימום

שמגיע לך בהסכם גירושים

עו"ד חגית לב

"אני אדאג שתקבל את המקסימום שמגיע לך"
שליטה מלאה ברכוש ובכספים תוך שמירה על האינטרסים שלך !

לב משרד עורכי דין עוסק בתחום דיני משפחה וירושה. המשרד מנהל תיקי משפחה רבים בארץ ובחו”ל דיסקרטיות ואמינות ואנושיות אצלנו זה שם המשחק.

מעל 500 ממליצים וחוות דעת של אנשים שעברו את זה כמו גדולים
  • תודה לך על הייעוץ המקיף והאישי שנתת לחבר טוב שלי, שהפנתי אליך, הוא הגיע אליך בעקבות סכסוך משפחתי, ונתת לו עצה ששוה זהב, וכך הוא הצליח להימנע מהליך גירושין קשה, תודה לך

    שמעון וקסלר Avatar שמעון וקסלר
    20/12/2019
  • תודה לך חגית על הייעוץ המקצועי והליווי האישי. אני מרגיש שקיבלתי תמורה מלאה לכסף שלי. אשמח להמליץ בחום על האנושיות שלך ועל התוצאה המצויינת שהשגת עבורי

    dudi darzi Avatar dudi darzi
    20/12/2020
  • עורכת דין מקצוענית אמיתית עם יושרה והגינות שלא מוצאים בקלות. קודם כל בנאדם ומשפטנית שדואגת באמת ללקוח ולא רק לכיס ולליבוי הרוחות. אם היו רק עורכי דין כאלו...

    Edith Bianchi Avatar Edith Bianchi
    20/12/2020
  • חברה שלי נעזרה בעו"ד חגית לב , מקצועית מאוד, קשובה וזמינה. אשמח להמליץ.

    Sigal Guetta Avatar Sigal Guetta
    20/12/2015
  • הפנתי אלייך חברה לייעוץ. החברה הייתה מאוד מרוצה. כשיצאה ממך הייתה רגועה, המחיר על הייעוץ היה הוגן. תודה שהיית זמינה גם בתקופה מאתגרת זו

    שירן אסולין Avatar שירן אסולין
    20/12/2020
  • הפניתי לחגית חברה שלי שבעלה הפעיל כלפיה אלימות כלכלית ״וסגר לה את כל הברזים״. חגית ליוותה אותה בהצלחה והשיגה עבורה בהסכם הגירושין 50% זכויות מהווילה במושב וזאת למרות הסכם ממון שהיה לפני הנישואים. שמח להמליץ על עו״ד חגית לב שמטפלת בנואעם רגישים אלו ברכות ובמקצועיות

    Ori Segev Avatar Ori Segev
    20/12/2018
  • Ofer Mekmal (‫עופר מכמל‬‎) Avatar Ofer Mekmal (‫עופר מכמל‬‎)
    20/12/2019
  • Mirit Simon Avatar Mirit Simon
    20/12/2019
  • Roy Kuper Avatar Roy Kuper
    20/12/2020
  • תודה רבה לך חגית על הליווי המסור והאישי - את בטח לאה עורכת דין רגילה - אשמח לןהמליץ בלב שלם

    adi mishani Avatar adi mishani
    20/12/2020

אז מה הדבר הנכון

לעשות עכשיו

במקרה שלך?