fbpx
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

יש לך צורך בייעוץ מעורך דין לענייני משפחה כי התקבלה ההחלטה להתגרש!

ועכשיו רוצים לדעת: איך שורדים את הגירושין כלכלית? מה יהיה עם הנכסים? הכספים? החשבונות? הפנסיה?

אוקי, אז מה עושים עכשיו?

לא חייבים לנהל מלחמות יקרות וארוכות בבית משפט או בבית הדין הרבני – אני אחסוך לך עשרות אלפי ש"ח.

סרטון עדויות של לקוחות ממליצים שמספרים על ההתנהלות שלנו והתוצאות שהשגנו להם 

בדיקה משפטית של היבטים כלכליים תציג לך כמה הרכוש והכספים שלך
שווים
ומה תוכל לעשות כדי להשאיר אצלך כמה שיותר

* תקבל את המקסימום שמגיע לך

עורך דין לענייני משפחה – שאלות תשובות על הליך גירושין

ב 80% מהמקרים אני מצליחה להגיע להסכמות על הסכם גירושים עוד בשלב הליך הגירושים המקדמי (לפני הגשת תביעות) כלומר באמצעות ניהול משא ומתן עם העו"ד של הצד השני ואז העלות הכוללת לניהול וליווי המשא ומתן והכנת הסכם גירושים הינה 37,000 ש"ח + מעמ.

במידה והצד השני בחר בייצוג של עו"ד לוחמני שמעוניין להצדיק שכר טרחה גבוה או שנותן ל"מבינים" להתערב ולהשפיע עליו (כמו: אמא/אחות חבר) אז לצערי העלויות הינם גבוהות יותר כי צריך להשקיע הרבה יותר שעות הניהול ההליך המשפטי בבית הדין הרבני או בבית משפט למשפחה ואז העלויות יכולות להגיע גם ל 100,000 אלף ש"ח ובמקרים מאד חריגים גם יותר. 

בכל מקרה, בסיום פגישת ייעוץ, לאחר שאני בוחנת ביחד עם הלקוח את האפשרות לגישור, את חיי הנישואין שלו, מצבו הרגשי והכלכלי, את ההשלכות הכלכליות של הגירושים שלו, את קשריו עם ילדיו ומסייעת לו להגדיר את התוצאה המוצלחת והרצויה בעבורו אני מציגה את העלות הכספית הכוללת.

באופן עקרוני החוק קובע שכל הרכוש, הכספים, הזכויות הסוציאליות , הנכסים, חובות והייתחיבויות מתחלקים חצי/חצי באופן שווה. אולם בפועל – ישנם מקרים רבים שזה לא כך (לדוגמא: כשיש הסכם ממון / הסכם הלוואה עם ההורים / אלימות פיזית / חברה שנסחרת בבורסה / בגידה ועוד….) ולכן יש חשיבות ומשמעות גדולה מאד להגיע לעו"ד גירושין שמתמחה בהיבטים כלכליים ופיננסים בגירושים. מידע חשוב נוסף נמצא עבורך באתר בעמוד >>>  חלוקת רכוש בגירושין

למי שלא למד משפטים אין באמת את הידע והיכולת להתרשם ממיקצועיות של עו"ד ולכן עדיף ללמוד מניסיונם של אחרים – כלומר, עורך דין גירושים שיש לו מאות ממליצים – חלקם בעדויות בפנים גלויות בוידיאו – יהיה עדיף על עו"ד שחבר הפנה כי הוא מכיר אותו מ….. או שיש לו 6 ממליצים בפיסבוק / בגוגל.

מכל עו"ד שתבחרו ללכת תבקשו לראות  20 ממליצים לפחות (ל 2/3 – חברים ומכרים) ואתם תבחרו איזה המלצות לקרוא ולהסתמך עליהם

ההמלצה שלי היא תמיד לפגוש 2/3 עו"ד שונים – בדיוק כמו שמתייעצים עם כמה רופאים לפני שהולכים לניתוח משמעותי.

לצפיה בלקוחות ממליצים שלי לחצו כאן >>> עורך דין גירושין ממומלץ

לאנשים שונים ישנם מטרות שונות בגירושים, חלק יעדיפו לשמור על קשר מצויין עם הילדים ולחלק יהיה חשוב למנוע פגיעה בבת / בן הזוג ויש כאלו שחשוב להם לשמור על העסק / פנסיה וכאלו שהכי חשוב להם לא להפסיד את הבית. 

בפגישת ייעוץ עם עו"ד משפחה מגדירים את התוצאות שרוצים להשיג ולפי זה בונים את ההאסטרטגיה המשפטית המדוייקת להשגת המטרה – ישנם מקרים שעדיף לגבר שהתיק המשפטי שלו יתנהל בבית הדין הרבני וישנם הרבה מקרים שעדיף בבית משפט למשפחה (אותו הדבר על לאישה) – אין משוואה אחת זהה לכולם.

ולכן עדיף בשלב הראשון להגיע לפגישת ייעוץ שבמהלכה יבחן המקרה הספציפי, תוגדר המטרה הרצויה ואז יתקבל הייעוץ בהתייחסות ל:
מה לעשות עכשיו, ממה להיזהר, מה להגיד, איך להגיד, איזה מסמכים / מיידע לאסוף, על מה אפשר לוותר ועל מה לא, מה ההשלכות של הדברים וכמובן מענה לשאלות שלך בנושא הילדים (מזונות והסדרי שהות) במידה ויש מתחת לגיל 18 , חלוקת הרכוש (הבית, הפנסיה, עסק, זכויות סוציאליות חשבונות בנק) ועוד…

לתאום פגישת ייעוץ – לחצו כאן >>>

חגית לב עורך דין לענייני משפחה

נעים להכיר,שמי חגית לב
ואני עורכת דין לענייני משפחה ומגשרת משפחתית.​

בחרתי לעסוק בייצוג וליווי בהליכי גירושין מכיוון שערך הזוגיות והמשפחה בעיני הינו חשוב ומשמעותי ולכן הפעילות שלי משקפת התנהלות מכבדת ומניעת חיכוכים מצד אחד ומצד שני התנהלות אסרטיבית שחותרת להשגת הסכם גירושין שמטיב עם לקוחותיי וגם שומר עליהם בהמשך הדרך.

אני מאמינה שהסכם גירושין יכול לבוא גם לאחר דרך חתחתים בבית המשפט, אך הוא יעשה בדרך אותה התוויתי יחד עם הלקוח שלי.
אני אלחם על החירות הנפשית של הלקוחות שלי עד שכל המטרות יושגו. אני כאן על מנת להשיג עבורי את הסכם הגירושין הטוב ביותר אותו תוכלו להשיג עבורכם ועבור הילדים שלכם.

עורך דין גירושין ומשפחה

לאורך כל הדרך עד שלב חתימת ההסכם עורך הדין שלכם יהיה אחד הדמויות המשמעותיות ביותר עבורכם.

תפקידו של עורך הדין שלכם הוא גם ללוות אתכם בתהליך הגירושים וגם לשמור על האינטרסים שלכם מכל משמר, לוודא שכל הזכויות שלכם נשמרות ובעיקר שתצאו לחיים החדשים כשאתם יודעים שקיבלתם את מה שמגיע לכם ומה שהכי טוב ונכון לילדים שלכם.

לכן, עורך דין לענייני משפחה שלכם צריך לעסוק בדיני משפחה בלבד. תחום זה מורכב מאוד, רגיש ועדין ומצריך היכרות מעמיקה עם כל נבכי החוק.

יש להישאר מעודכנים באופן יומיומי בדיני המשפחה, כי הפסיקה דינמית מאוד. חשובה הבנה והיכרות מעולה עם כל המנגנונים והתהליכים אותם תצטרכו לעבור.

עורך דין שתחום ההתמחות שלו הוא דיני משפחה יקנה לכם ערך רב בתקופה זו, ומעבר לשליטתו בחומר הרלבנטי וניסיונו המקצועי, עליו להכיל אתכם מבחינה רגשית, להיות בעל אינטליגנציה רגשית גבוהה, להיות לצידכם ולהיות חזק עבורכם עד תום התהליך. אז אם אתם עומדים להתגרש, בחרו טוב עורך הדין משפחה שילווה אתכם, הוא המפתח שלכם להבטחת הזכויות שלכם ויציאה חלקה יותר לפרק החדש בחיים שלכם.

 פגיעה כלכלית בגירושים – איך להמנע?

הסיבה הנפוצה ביותר לפגיעה כלכלית כתוצאה מגירושים נעוצה בעובדה שלא מתייעצים עם בעל מקצוע שמכיר את ההיבטים הכלכליים של התהליך ובעל ניסיון רב בניהול משא ומתן, אלא נעזרים בעורך דין לענייני משפחה שמכירים או כזה שקיבלו עליו המלצה כללית .

המערכת המשפטית שמורכבת מעורכי דין, שופטים, עובדות סוציאליים), פקידות סעד, מגשרים וכדומה לרוב עוסקת ב"כלכלת הילדים" (כלומר, שמירה על רמת החיים של הילדים עד למועד הפרידה) וכמעט ואין התייחסות למצבו הכלכלי של האב.

כעורכת דין שעוסקת בתחום כבר 20 שנה, אני מבינה שמצבו הכלכלי של האב ישפיע על כל הסובבים אותו (ילדיו, גרושתו, בת זוגו החדשה) ולכן אני מיישמת אסטרטגיה משפטית שמטרתה שמירה על הנכסים והרכוש של האב כדי לאפשר לאב להיות בשליטה כלכלית וניהולית בתהליך וכך להימנע מטעויות שהמחיר שלהם הוא גבוה.

המצב בשטח (במציאות) מראה שעורך דין לענייני משפחה שאינו מכיר את כל ההיבטים הכלכליים בהליך הגירושים, יתקשה הביא אותך למצב שאתה תשיג את המקסימום שמגיע לך ותשמור על מה שהשגת עד עכשיו.

אחרי כל כך הרבה שנים בתחום אני בקיאה בחוקים הרלוונטיים, אך מעבר לזה, אני יודעת "למתוח" את גבולות הפרשנות של חוקים מסויימים. ולהציג לבית המשפט ולבית הדין הרבני את "רוח" החוק ולא רק לדקלם את "לשון" החוק.

 

בדיקה משפטית של היבטים כלכליים תציג לך כמה הרכוש והכספים שלך שווים ומה תוכל לעשות כדי להשאיר אצלך כמה שיותר

* תקבל את המקסימום שמגיע לך

קיימים נושאים רבים מאוד בתחום חיי המשפחה אשר יש להם נגיעה חוקית או משפטית. ניהול הליכים בדיני משפחה כפופים למירוץ הסמכויות. במקביל לבית המשפט לענייני משפחה, קיים גם בית דין רבני, אשר תפקידו  לעסוק בנושא הגירושין וקבלת הגט. סמכות זו הינה בלעדית, ולא ניתן לדון בקבלת הגט בבית משפט לענייני משפחה.

נשאלת השאלה, אילו נושאים נחשבים לעניינו של עורך דין לענייני משפחה? התשובה אולי עשויה להיראות טריוויאלית – כל נושא שיש בו נגיעה ביחסים בין בני המשפחה. עם זאת, ישנן הגדרות מדויקות לפי החוק של כל הנושאים עליהם דנים בבית המשפט לענייני משפחה. 

בין הנושאים הללו, ניתן למצוא חלוקת ירושה, תשלומי מזונות בעקבות אירוע של פירוד או גירושין, החזקת הילדים לאחר גירושים או לאחר אירוע חריג ועוד. כאן המקום לציין מיהם בדיוק האנשים המוגדרים בחוק כבני משפחה- בן משפחה יכול להיות ילד, נכד, בן זוג בהווה או בעבר (או קרובי המשפחה שלו), הורה ואח.

מה ההבדל בין עו"ד כללי לבין עורך דין לענייני משפחה?

לרוב, בתחומים אחרים בהם עוסקים עורכי הדין, כל ההסכמים נעשים על גבי חוזים כתובים ומסודרים.

הבעייתיות העיקרית בתחום דיני המשפחה הינה ההסכמים וההבטחות, אשר ניתנים לרוב בעל פה וללא כל סימוכין בכתב. כתוצאה מכך, פעמים רבות קורה מצב בו כל אחד מבני המשפחה מפרש את ההסכם שנעשה כראות עיניו, ולא ניתן להתחקות אחר הפרשנות המדויקת.

בנוסף לכך, בן משפחה אחד יכול לתת משקל רב לאמירה שנאמרה באופן אימפולסיבי. התחום רווי רגשות ואמוציות, שהופכים אותו לסבוך ומורכב ביחס לסוגי דין אחרים. קשה לייחס רציונל לפעולות שנעשות על ידי בני המשפחה בעת סכסוך, והרבה פעמים פעולות אלה נובעות מתחושות ומתהליכים פסיכולוגיים סבוכים ולאו דווקא משיקולים טהורים של כדאיות ורווח כלכלי.

קורים מקרים בהם דיני משפחה אינם נשארים בגדר סכסוך משפחתי רגיל, והם מובילים לכדי עבירות פליליות.

לצערנו, מקרים כאלה מכילים מצבים שונים בהם אחד מבני המשפחה מבצע עבירה פלילית כמו זיוף, הונאה ובמקרים קיצוניים- אפילו אלימות.

 

בחירת עורך דין לענייני משפחה המתאים לך

אם כן, כאשר מחפשים עורך דין גירושין גם אם עורך דין גירושין בצפון , חשוב מאוד לשים דגש רב על המקצועיות והניסיון שלו בתחום דיני המשפחה.

כאמור, מדובר בתחום מורכב מאוד. עיסוק בתחום זה דורש, פעמים רבות, הרבה יותר מהבנה משפטית יבשה. עורך הדין צריך להבין גם את התהליכים הפסיכולוגיים השונים שהתרחשו והביאו את הצדדים השונים בסכסוך לפעול בדרך בה פעלו.

לכן, בכל מקרה לא כדאי לבחור עו”ד לענייני משפחה צעיר אשר זה עתה סיים את התמחותו – כדאי להעדיף עורך דין בעל ניסיון רב ככל הניתן בתחום, אשר כבר חווה מקרים רבים של סכסוכים משפחתיים מסוגים שונים, וכך יוכל לבצע את ההשלכות הנכונות והרלוונטיות עבור כל מקרה.

עורך דין כזה עשוי להכיר גם מקרים שונים בהם לא השתתף בעצמו, בנוסף להיכרות טובה עם בית המשפט ועם הנפשות הפועלות בו.

בנוסף, יש לבחור עורך דין לענייני משפחה אשר תחום התמחותו הספציפי הינו עו"ד לדיני משפחה. מדובר בתחום גדול מאוד, ולכן ההמלצה היא לבחור בעורך דין לענייני משפחה המתמחה בדיוק באותו התחום בו עוסק המקרה שלכם (בין אם מדובר בהסכם ממון, גירושין, דיני ירושה ועוד). כך, תוכלו להבטיח שעורך הדין יהיה בקיא ברזי החוקים הרלוונטיים, ויוכל להעניק לכם ייצוג הולם

אנחנו משיגים ללקוחות שלנו תוצאות מדהימות
וזה מה שיש להם להגיד על זה....

תוכן עניינים

אז מה הדבר הנכון

לעשות עכשיו

במקרה שלך?