fbpx
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

הסכם גירושין ללא עורך דין

עו"ד חגית לב

"אני אדאג שתקבל את המקסימום שמגיע לך"
שליטה מלאה ברכוש ובכספים תוך שמירה על האינטרסים שלך !

לב משרד עורכי דין עוסק בתחום דיני משפחה וירושה. המשרד מנהל תיקי משפחה רבים בארץ ובחו”ל דיסקרטיות ואמינות ואנושיות אצלנו זה שם המשחק.

מעל 500 ממליצים וחוות דעת של אנשים שעברו את זה כמו גדולים

האפשרויות העומדות בפני שני בני הזוג הן לנהל את תהליך הגירושין בהסכמה או להתנהל באמצעות שני עורכי דין לייצוג כל אחד מהצדדים בתביעות משפטיות ללא הסכמה.

אין ספק שתהליך של גירושין בהסכמה הוא תהליך פשוט, יעיל, קצר – וזול יותר. מבחינה זו, מוטב לשמור על קשר קורקטי עם בן או בת הזוג ולנהל את תהליך הגירושין מתוך כוונה למצוא פשרות ולהימנע מקונפליקטים בלתי פתירים במידת האפשר.

אצל בני זוג שמסוגלים להתדיין בינם לבין עצמם ולהגיע להסכמות בנוגע לתהליך הגירושין ללא עורך דין או מגשר, ניתן תיאורטית אפילו לנסח הסכם גירושין ללא עורך דין ולהגיש אותו לאישור בערכאה המשפטים המתאימה לכם
.

האם באמת ניתן לנסח ולאשר הסכם גירושין ללא עורך דין גירושין או מגשר?


בדרך כלל לא. הסכם הגירושין הוא הסכם משפטי ואם תבחרו לאשר אותו בבית המשפט לענייני משפחה תתבקשו להגיע עם ייצוג משפטי (ייתכן עורך דין אחד עבור שניכם). בהליך המשפטי של אישור הסכם הגירושין שלכם השופט צפוי לקרוא בעיון את המסמך ולבדוק שהוא תקין ושהוא מאפשר חלוקת נכסים, משמורת הסדרי ראייה ומזונות במקרה של ילדים, והתייחסויות נוספות שהן הוגנות או שאתם מודעים למשמעותן.

על כן, במקרה של גירושין בהסכמה מומלץ לנסח טיוטת הסכם גירושין ראשונית ולשכור שירותיו של עורך דין גירושין מקצועי, שהוא גם מגשר גירושין, שינסח את ההסכמות בצורה קבילה וייצג אתכם בהליך המשפטי.

 

הנקודות שהסכם גירושין חייב להתייחס אליהן


אם אתם מנסחים טיוטה ראשונה של הסכם גירושין ללא ליווי של עורך דין גירושין, אלו הנקודות שכדאי להתייחס אליהן בהסכם:

· ההסכמה לגירושין – המסמך שלכם צריך לכלול התייחסות למהלך הגירושין: האם ההסכם מותנה בתהליך שלום בית? האם שני הצדדים מעוניינים בגירושין? האם יש תנאים לגירושין? וכן האלה

· הסכמות בנושא הילדים: אצל מי נשארת המשמורת על ילדים מתחת לגיל 18? מה יהיו הסדרי הראייה במידה והמשמורת אינה משותפת? מה יהיה גובה תשלום המזונות מצד ההורה שאינו משמורן להורה המשמורן?
התייחסויות נוספות לנושא הילדים: הסכמות בנושא חינוך, חופשות, מפגשים עם בני המשפחה של שני הצדדים, טיפולים וצרכים מיוחדים, מימון במשותף של אירועים וצרכים שאינם כלולים במזונות, ועוד.

· הסכמות בנוגע לחלוקת הרכוש: כיצד יחלקו ביניהם בני הזוג את הנכסים והכספים שברשותם? זה כולל יתרות בחשבונות הבנק המשמשים את שני בני הזוג וגם בחשבונות פרטיים של כל אחד מהם, חובות הלוואות ומשכנתאות, חלוקת נכסי נדל"ן, רכבים, זכויות ממקום העבודה, חלוקת התכולה, ועוד.

· במקרה של בני זוג שהם גם בעלי עסק או עצמאיים, חשוב לתת את הדעת בנוגע לחלוקת העסק. במקרים של אי הסכמה הערכת השווי של העסק מבוצעת על ידי שמאי, ובו נלקחים בחשבון ההכנסות, הנכסים, החובות, והפוטנציאל של העסק לעתיד על חשבון ההשקעה שבוצעה בעסק במהלך הנישואין.

 

הסכם גירושין מחיר


בני זוג שמצליחים לנסח טיוטה מקיפה להסכם הגירושין שלהם או להסכים באופן תיאורטי על אופן החלוקה של הנכסים וההתחייבויות המשותפים, מוזמנים להגיע לעורך דין גירושין שהוא גם מגשר גירושין ולשכור את שירותיו לצורך ניסוח משפטי מדוייק של ההסכם שלכם תוך הוספת סעיפים חשובים לטובת הסדרת הקשר ביניהם בעתיד.

העלות של כתיבת הסכם גירושין על ידי מגשר תנוע סביב 15,000-25,000 ₪ וההליך צפוי לקחת כחודש (ארבע פגישות) בהנחה שטיוטת ההסכם שלכם מקיפה, או מעט יותר מזה במידה ויש צורך לקיים פגישות ולגשר על אי הסכמות בחלק מהתחומים.

לאחר אישור וחתימה על הסכם הגירושין, יש צורך לאשר אותו בערכה המשפטית הנבחרת, עלות האישור עוד כ – 500 ₪ ולוח הזמנים הצפוי הוא בדרך כלל כחודשיים. 

איך להתגרש מבלי להתרושש?
איך לשמור על הילדים בתהליך גירושים?
איך לקבל את המקסימום ברכוש וכספים?
איך להסתדר כלכלית במהלך הגירושים ולאחריהם?

רוב האנשים שרוצים להתגרש מקוים שזה יגמר מהר ובטוב ולמעשה, אין להם כוח למלחמה.
עובדתית !!! רוב הלקוחות מגיעים מהר להסכם גירושים שמשקף את הרצונות והצרכים שלהם.

ריכזתי עבורכם את רוב התשובות לשאלות שחוזרות על עצמן בפגישת ייעוץ
לקבלת כל המידע במקום אחד וללא עלות – לחצו כאן

עו"ד חגית לב

"אני אדאג שתקבל את המקסימום שמגיע לך"
שליטה מלאה ברכוש ובכספים תוך שמירה על האינטרסים שלך !

לב משרד עורכי דין עוסק בתחום דיני משפחה וירושה. המשרד מנהל תיקי משפחה רבים בארץ ובחו”ל דיסקרטיות ואמינות ואנושיות אצלנו זה שם המשחק.

מעל 500 ממליצים וחוות דעת של אנשים שעברו את זה כמו גדולים
  • המלצתי לחבר לעבור הליך גירושין אצל עו״ד חגית לב אחרי ששמעתי מספר המלצות מחברים ומכרים ההליך עבר השלום ואני שומע רק תשבוחות עורכת דין מספר 1 בתחום

    Idan Levi Peor Avatar Idan Levi Peor
    20/12/2017
  • הפנית לחגית חבר שפחד על העסק שלו בהליך גירושין - בגלל דיסקרטיות אני כותב בשמו. חגית עזרה לו לשמור על העסק שלו ולקבל את מלוא הזכויות בו. יש כאן אשת מקצוע לא פחות ממדהימה שדואגת לנושא כ"כ רגיש, לכן אם למישהו כאן יש התלבטות - שלא תהיה. בנוסף ארצה למסור בשמו תודה רבה לחגית על האכפתיות והמענה.

    תומר פורת Avatar תומר פורת
    20/12/2021
  • חברה שלי נעזרה בעו"ד חגית לב , מקצועית מאוד, קשובה וזמינה. אשמח להמליץ.

    Sigal Guetta Avatar Sigal Guetta
    20/12/2015
  • Dor Rozen Avatar Dor Rozen
    20/12/2020
  • לעו"ד חגית לב אני רוצה להודות לחגית על השירות המקצועי, הסבלני והמסור לאורך כל הדרך. על התמיכה והדאגה והגישה המדהימה! אין כמוך.

    Ruzana Boruhov Avatar Ruzana Boruhov
    20/06/2022
  • הפניתי לחגית חבר טוב . הוא הגיע לייעוץ מפוחד וחושש מעתידו הכלכלי. בפגישה חגית הסבירה לו בבהירות ובמקצועיות את כל השלבים בתהליך והרגיעה אותו. לאחר הפגישה הוא הודה לי על ההפניה .

    b-digitali Avatar b-digitali
    20/12/2017
  • הפנתי לעו"ד חגית לב חבר ילדת שלי שאישתו הודיעה לו יום אחד שהם מתגרשים והיא רוצה שהיא ישאיר לה את הבית והעסק המשפחתי ויעוף לה מהחיים, חגית נפגשה איתו, הרגיע אותו - במשך 7 חודשים יישמה אסטרטגיה שתאפשר לו להישאר בעל שליטה בחברה - בתוצאה שהושגה הבחור ניפרד מאישתו מהר, ונשאר אם נכסים שאיפשרו ל רמת חיים מצויינת - לא מובן מאילו- תודה - אשמח להמליץ להפנות אליך גם בהמשך

    ויקטור ויקטורד Avatar ויקטור ויקטורד
    20/12/2019
  • moshe zohar Avatar moshe zohar
    20/12/2021
  • תודה לך חגית על הייעוץ המקצועי והליווי האישי. אני מרגיש שקיבלתי תמורה מלאה לכסף שלי. אשמח להמליץ בחום על האנושיות שלך ועל התוצאה המצויינת שהשגת עבורי

    dudi darzi Avatar dudi darzi
    20/12/2020
  • Roy Kuper Avatar Roy Kuper
    20/12/2020