fbpx
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

אלימות במשפחה

עו"ד חגית לב

"אני אדאג שתקבל את המקסימום שמגיע לך"
שליטה מלאה ברכוש ובכספים תוך שמירה על האינטרסים שלך !

לב משרד עורכי דין עוסק בתחום דיני משפחה וירושה. המשרד מנהל תיקי משפחה רבים בארץ ובחו”ל דיסקרטיות ואמינות ואנושיות אצלנו זה שם המשחק.

מעל 500 ממליצים וחוות דעת של אנשים שעברו את זה כמו גדולים

אלימות במשפחה תוך כדי הליך  הגירושין


סיטואציה ראשונה היא מצב בו היחסים כל כך מחמירים בין שני הצדדים, עד שצד אחד מפנה אלימות כלפי הצד השני, אם על מנת לדכא אותו ואף להשפיל אותו ואם על מנת לנסות לשכנע אותו בדרך לא דרך לסגת מהדרישות שלו בהליך הגירושין.

בכל מצב של אלימות בעת הליך הגירושין, יש לידע באופן מיידי הן את עורך דין לענייני משפחה המייצג והן את רשויות החוק.

רשויות החוק יפנו אנשי מקצוע על מנת להרחיק את הצד האלים וידאגו להשיג בטחון עבור הצד המותקף ואילו עורך הדין כבר יידע כיצד לקדם את הליך הגירושין, על מנת למנוע הישנות של מקרים נוספים. בכל אופן אין לשתוק ויש להשיג עזרה- וכמה שיותר מוקדם כך יותר טוב.

אלימות במשפחה | עו"ד חגית לב

לתאום פגישת ייעוץ אישית 

* תקבל את המקסימום שמגיע לך

יש לך שאלות וחששות בנושא אלימות משפחה ?

 

בית המשפט לענייני משפחה הוציא צו הרחקה לפי החוק למניעת אלימות במשפחה

כאשר אב התנהג באלימות כלפי ילדיו בשתי הזדמנויות וכאשר עלה מכלל החקירות בפני בית המשפט כי התנהגותו של האב אינה בגדר אירוע בודד אלא מהווה חלק צורת התנהגות בה משתמש האב כלפי ילדיו בחיי היומיום.

נגד אלימות במשפחה

עקב ההחלטה שנתנה לפי החוק למניעת אלימות במשפחה במסגרתה הרחיק כבוד השופט ויצמן את האב מבית המגורים לתקופה של למעלה מ- 30 יום קובע כבוד השופט ויצמן כדלקמן: אי אפשר למנוע התעמתות בין אב לבנו ולעתים התעמתות זו אף תכלול דחיפות פיזיות בסיטואציות כאלה ואחרות, אלא שהאירוע הנדון כלל מעשה והוא לקיחת הגיטרה החשמלית של הבן וניתוצה על רצפת החדר.

לאחר האירוע האלים בית המשפט ניתח את התנהגותו של האב והגיע למסקנה כי זמן קצר לאחר האירוע האלים הנ"ל נהג האב באלימות בפעם נוספת כאשר השחית עוגה שאפתה בתו לאחר שזו לא רצתה לשוחח עימו.

בית המשפט מציין כי מדובר באב המקפיד מאוד עם ילדיו ושאין בכוונתו לשים עצמו כפטרון וכ"מחנך על" של האב. יחד עם זאת קובע בית המשפט כי כאשר מצרפים את האירועים החריגים הנזכרים לעיל עם התנהגותו הקפדנית של האב כלפי ילדיו כגון: חלוקת עונשים בלתי סבירים לילדים כאשר אין הם עושים כרצונו דוגמת סגירת שיבר המים כאשר הבנות מתקלחות לאחר השעה 11 בלילה או עקירת דלת חדרן כאשר הן הרעישו בשעת לילה "מקבלים אנו תבשיל קלוקל שאין אנו יכולים להמשיך ולהתיר את בישולו".

בית המשפט מפנה את הצדדים לשרותי הרווחה ואף מבקש את המלצת שרותי הרווחה לגבי האפשרות להרחיב את צו ההרחקה לתקופה של שלושה חודשים. כמו כן מבקש מבית המשפט המלצות משרותי הרווחה לגבי האפשרות להציב תנאים לגבי חזרתו של האב לביתו לאחר תקופת ההרחקה בקבלת טיפול או הדרכה.

יש לך חששות לגבי אלימות במשפחה בהליכי גירושין?


הליך גירושין יכול לעבור על מי מנוחות, יחד עם זאת לא חסרים מקרים בהם שני הצדדים דרוכים האחד מול השני ועל כן העניינים יכולים לצאת משליטה, להפר קווים אדומים ואף להגיע למחוזות של שקרים ואף אלימות. כאשר מדובר על אלימות במשפחה בעת גירושין, יכולים להיות לכך כמה וכמה פנים, ניתן למצוא מגוון מצבים בעייתיים הנוגעים לכך.

סיטואציה קיימת במהלך חיי הנישואין


סיטואציה בה בן הזוג שמבקש להתגרש אכן סובל תקופה ארוכה מסוג כלשהו של אלימות, (פיזית, מינית, מילולית), או שאחד מהילדים של בני הזוג סובל מכך. אם זה המקרה ראשית יש לעדכן את רשויות החוק ולהשיג צו הרחקה ושנית יש לעדכן את עורך הדין שמטפל בהליך.

תלונת שווא על אלימות במשפחה

 

תלונת שווא היא עוד היבט של אלימות והליך גירושין, ניתן למצוא כי בעת גירושין לא פעם מומצאים סיפורי כזב על אלימות וזאת על מנת להטות את הכף, לשפר את תנאי ההסכם, לזרז את השפיטה בנושא.

יש לדעת כי מדובר על צעד שלא ייעשה, גם אם המצב בין בני הזוג קשה אין להמציא מקרה של אלימות במשפחה – מדובר בעבירה שיש לה משמעויות משפטיות חמורות. ככל שמדובר באלימות במשפחה, מומלץ ליצור קשר עם עורך דין פלילי.

כמו-כן יש לדעת שברגע שמעלילים, נכנסים להליך של חקירות ובדיקות, נדרשים להזמין עדים וכדומה – כך שאם הסיפור אינו אמיתי, הוא עשוי להיחשף ומכאן שפני הדברים עשויים לשחק לרעת המלעיז. הדבר החמור ביותר הוא כי ברגע שממציאים תלונות כזב על אלימות לכאורית נפגעים הילדים.

לסיכום, כאשר מופעלת כלפי אחד מבני הבית האישה או הילדים אלימות רגשית מצד הבעל/האב רצוי לפנות לבית המשפט לענייני משפחה על מנת לגרום להרחקת האב/הבעל.

מובן כי הרחקתו של האב יכולה לגרום למשבר גדול אצל בני המשפחה, אך גם מאפשרת פתיחת דף חדש עבור המשפחה תוך פניה לגורמים הטיפוליים הרלוונטיים אשר עשויים לסייע בידי המשפחה לנהל חיים סבירים.

רוצה לקבל את המקסימום שמגיע לך?

מלא את הטופס מתחת לסרטון

וקבל גישה לסרטון הדרכה

שיראה לך  איך לקבל את המקסימום

שמגיע לך בהסכם גירושים

הרשמה להדרכה לתהליך גירושין | עו"ד חגית לב

ת: תלונת שווא יכולה להיחשב כלשון הרע , אז זכאי הנפגע לפיצוי כספי במסגרת תביעת נזיקין.

ת: ישנם מקרים בהם יש מקום לתבוע פיצוי נזיקי בשל תלונת שווא. על פי חוק העונשין, תלונת שווא היא עבירה פלילית. 
התשובה המפורטת נמצאת באתר.

ת: יש לפנות לייעוץ משפטי של עורך דין לגירושין, על מנת שיפעל להפרכת האשמת השווא וסגירת התיק במשטרה. במקביל, ידאג הוא לזכויות הלקוח בהליך הגירושין. 
כתבתי בהרחבה על כך במאמר, כנס עכשיו!

ת: יש לבחון את הדברים בכל מקרה לגופו ולפני קבלת החלטה, מומלץ להיוועץ עם עורך הדין המייצג.      מידע חשוב נוסף נמצא עבורך באתר.

עו"ד חגית לב

"אני אדאג שתקבל את המקסימום שמגיע לך"
שליטה מלאה ברכוש ובכספים תוך שמירה על האינטרסים שלך !

לב משרד עורכי דין עוסק בתחום דיני משפחה וירושה. המשרד מנהל תיקי משפחה רבים בארץ ובחו”ל דיסקרטיות ואמינות ואנושיות אצלנו זה שם המשחק.

מעל 500 ממליצים וחוות דעת של אנשים שעברו את זה כמו גדולים
  • ליב נוסבאום Avatar ליב נוסבאום
    20/12/2020
  • יערה ענסי Avatar יערה ענסי
    20/12/2020
  • הפנתי אלייך חברה לייעוץ. החברה הייתה מאוד מרוצה. כשיצאה ממך הייתה רגועה, המחיר על הייעוץ היה הוגן. תודה שהיית זמינה גם בתקופה מאתגרת זו

    שירן אסולין Avatar שירן אסולין
    20/12/2020
  • הפנתי לעורכת דין לגירושין חגית לב חברה טובה שנקלעה למשבר זוגי קשה ובאמצע היו 3 ילדים קטנים. חגית המקסימה ליוותה אותה בתהליך ושמרה על כל זכויותיה הכספיות והן על תהליך מכובד ושמירה על הילדים. מומלץ מאוד!! :)

    עדי סיון Avatar עדי סיון
    20/12/2018
  • Mirit Simon Avatar Mirit Simon
    20/12/2019
  • תודה חגית היקרה, הליווי שעשית לי מהתחלה ועד לסוף עם התוצאה שרציתי תודה על הכל

    zeeve sendekie Avatar zeeve sendekie
    20/12/2019
  • כחוקר פרטי מזה 30 שנה יצא לי לעבוד עם עורכי דין רבים. בשנים האחרונות נחשפתי לעבודתה של חגית לב והתרשמתי מהיחס והמקצועיות של הלקוחות המשותפים שלנו, כאשר יושרה והכוונה אמיתית למטרות של לקוחותיה הם אלו שמניעים אותה. תודה על מה שאת עושה. סאם

    Sam Zybert Avatar Sam Zybert
    20/12/2020
  • Dor Rozen Avatar Dor Rozen
    20/12/2020
  • חגית ליוותה אותי במשך כמעט 3 שנים בתיק מורכב ואינטנסיבי. חגית ליוותה אותי מבוקר ועד ליל, תמיד סבלנית, קשובה, שולטת בכל הפרטים, והכי חשוב - מקצוענית מאין כמותה. אם הייתי צריך לעבור חלילה שוב את המסע הזה, הייתי בוחר בה ללא צל של ספק. אומרים שבמסע משפטי, מעבר למקצוענות ומקצועיות, צריך גם חבר שידע היכן ללחוץ והיכן להרפות - אז אם הגעתם לכאן, יש לכם את המלצתי החמה!

    Guy Shalom Avatar Guy Shalom
    20/12/2020
  • moshe zohar Avatar moshe zohar
    20/12/2021

אז מה הדבר הנכון

לעשות עכשיו

במקרה שלך?

אז מה הדבר הנכון לעשות

עכשיו במקרה שלך?