fbpx
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

[מומלץ] החליט להתגרש בלי הסכמה שלה

עו"ד חגית לב

"אני אדאג שתקבל את המקסימום שמגיע לך"
שליטה מלאה ברכוש ובכספים תוך שמירה על האינטרסים שלך !

לב משרד עורכי דין עוסק בתחום דיני משפחה וירושה. המשרד מנהל תיקי משפחה רבים בארץ ובחו”ל דיסקרטיות ואמינות ואנושיות אצלנו זה שם המשחק.

מעל 500 ממליצים וחוות דעת של אנשים שעברו את זה כמו גדולים

אני מציגה פה סיפור מקרה של לקוח שפנה אלינו והחליט להתגרש בלי ההסכמה של אשתו

רקע:
אתי ויוסי כבר מזמן חיים בנפרד, אינם מצליחים להסתדר זה עם זו ולאחרונה החליטה אתי להפוך את הפרידה לרשמית ולהתגרש מיוסי באופן סופי. אך כאשר אתי מסרה ליוסי את תביעתה לגירושין, יוסי מסר לה שכלל לא מעוניין להתגרש ממנה.

הטיפול:
אתי פנתה לייעוץ משפטי בכדי להבין מה עליה לעשות. הוסבר לאתי כי התחתנה כדת וכדין, ולכן לא ניתן להתגרש ללא הסכמת בני הזוג.

תוצאה:
הגשנו בקשה לבית הדין הרבני להוכחת אחת מעילות הגירושין המוכרות בדין, ובית הדין נתן החלטה המחייבת את יוסי להתגרש. כאשר יוסי הבין כי במידה ולא יסכים תעמוד כנגדו פקודת מאסר, התרצה ונתן לאתי את הגט המיוחל.

לסיכום:
אמנם לא ניתן להתגרש ללא הסכמת שני בני הזוג, אך במידה וקיימת החלטה המחייבת של בית הדין הרבני, יהיה ניתן להפעיל כנגדו סנקציות משמעותיות.

עו"ד חגית לב

"אני אדאג שתקבל את המקסימום שמגיע לך"
שליטה מלאה ברכוש ובכספים תוך שמירה על האינטרסים שלך !

לב משרד עורכי דין עוסק בתחום דיני משפחה וירושה. המשרד מנהל תיקי משפחה רבים בארץ ובחו”ל דיסקרטיות ואמינות ואנושיות אצלנו זה שם המשחק.

מעל 500 ממליצים וחוות דעת של אנשים שעברו את זה כמו גדולים
  • הפנית לחגית חבר שפחד על העסק שלו בהליך גירושין - בגלל דיסקרטיות אני כותב בשמו. חגית עזרה לו לשמור על העסק שלו ולקבל את מלוא הזכויות בו. יש כאן אשת מקצוע לא פחות ממדהימה שדואגת לנושא כ"כ רגיש, לכן אם למישהו כאן יש התלבטות - שלא תהיה. בנוסף ארצה למסור בשמו תודה רבה לחגית על האכפתיות והמענה.

    תומר פורת Avatar תומר פורת
    20/12/2021
  • לומדת לעומק את המקרה ואת הבנאדם מנסה לפתור סוגיות בדרכי נועם מבינה ומכירה את השטח ואת האנשים מלווה בסבלנות ענקית והכי חשוב - עו"ד עם נשמה

    Ofir Zeitoun Avatar Ofir Zeitoun
    20/07/2022
  • לעו"ד חגית לב אני רוצה להודות לחגית על השירות המקצועי, הסבלני והמסור לאורך כל הדרך. על התמיכה והדאגה והגישה המדהימה! אין כמוך.

    Ruzana Boruhov Avatar Ruzana Boruhov
    20/06/2022
  • תודה לך על הטיפול המסור הליווי האישי את עורכת דין עם לב גדול

    סעאידה נידאל Avatar סעאידה נידאל
    20/12/2019
  • מוניקה לוי Avatar מוניקה לוי
    29/11/2022
  • הפנתי לעו"ד חגית לב חבר ילדת שלי שאישתו הודיעה לו יום אחד שהם מתגרשים והיא רוצה שהיא ישאיר לה את הבית והעסק המשפחתי ויעוף לה מהחיים, חגית נפגשה איתו, הרגיע אותו - במשך 7 חודשים יישמה אסטרטגיה שתאפשר לו להישאר בעל שליטה בחברה - בתוצאה שהושגה הבחור ניפרד מאישתו מהר, ונשאר אם נכסים שאיפשרו ל רמת חיים מצויינת - לא מובן מאילו- תודה - אשמח להמליץ להפנות אליך גם בהמשך

    ויקטור ויקטורד Avatar ויקטור ויקטורד
    20/12/2019
  • יגאל אילו Avatar יגאל אילו
    20/12/2020
  • הפנתי חברה קרובה ויקרה שלי לקבלת ייעוץ משפטי במשרדה של עו"ד חגית לב . החברה סיפרה לי שחגית הייתה קשובה, והרגיעה אותה וניסתה למצוא דרך למנוע את פירוק המשפחה ולא ראתה אותה כפנקס צ'קים מהלך. אשמח להמליץ ולהפנות שוב בלב שלב

    יעלי רהב-סיון Avatar יעלי רהב-סיון
    20/12/2015
  • תודה לך על הייעוץ המקיף והאישי שנתת לחבר טוב שלי, שהפנתי אליך, הוא הגיע אליך בעקבות סכסוך משפחתי, ונתת לו עצה ששוה זהב, וכך הוא הצליח להימנע מהליך גירושין קשה, תודה לך

    שמעון וקסלר Avatar שמעון וקסלר
    20/12/2019
  • תודה רבה על הכל, את מדהימה, אין מילים

    Idan Levy Doron Avatar Idan Levy Doron
    20/12/2019

אז מה הדבר הנכון

לעשות עכשיו

במקרה שלך?