fbpx
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

איך להגיש תביעת גירושין ולהשיג את המקסימום שמגיע לך ?

עו"ד חגית לב

"אני אדאג שתקבל את המקסימום שמגיע לך"
שליטה מלאה ברכוש ובכספים תוך שמירה על האינטרסים שלך !

לב משרד עורכי דין עוסק בתחום דיני משפחה וירושה. המשרד מנהל תיקי משפחה רבים בארץ ובחו”ל דיסקרטיות ואמינות ואנושיות אצלנו זה שם המשחק.

מעל 500 ממליצים וחוות דעת של אנשים שעברו את זה כמו גדולים

אם הגעת לכאן זה אומר שאתה מחפש עו"ד שילווה אותך
בתביעת גירושין ויש לך שאלות לגבי הזכויות שלך
ומה עליך לעשות כדי לקבל את המקסימום שמגיע לך. נכון ?

ברור שיש לך מה להפסיד בהליך גירושים אם לא תתנהל בחוכמה.
לכל פעולה או אמירה שלך מעכשיו יש השפעה על התוצאה שתשיג.

אז הגעת למקום הנכון עבורך!

יש דרך אחת להתגרש אבל כמה דרכים לפעול

חשוב ולבנות תוכנית אסטרטגיה משפטית – בפגישת ייעוץ אני ידריך אותך לגבי מה לעשות ומתי, מה להגיד, למה לצפות, ממה להיזהר, מה לקחת בחשבון, מסמכים שצריך לאסוף ואני אציג לך תהליך ברור שיאפשר לך לקבל את מה שמגיע לך  

תוצאות: תדע בוודאות שאתה חוסך בהוצאות ועדיין מקבל תוצאות מצוינות.

אין מנצחים בתביעת גירושין – אבל בהחלט אפשר לקבל יותר


בכל מקרה חשוב לפנות לעורך דין מומחה בגירושין. עורך הדין גירושין יוכל לסייע ולייעץ לכם על הליך גירושין נכון עבורכם בהתחשב במכלול הנסיבות שהביאו אתכם לפנות אליו.

חשוב לשמוע דעות של עורכי דין שונים, ולהתוודע לחשיבה האסטרטגית שלהם. אל תחששו להתייעץ עם מספר עורכי דין, עד שתגיעו אל המתאים לכם.

חוזה גירושין לא מאוזן, המקפח בצורה ברורה את אחד מבני הזוג, עלול להתבטל על ידי הערכאות המשפטיות בישראל.

לפיכך, הקפידו לבחור בעורך דין מיומן, אשר ינסח בשבילכם חוזה גירושין הוגן אשר יסיר דאגה מלבכם באשר לכל מחלוקת עתידית.

הסכם גירושין מתייחס לתקופה שלפני מתן הגט ולתקופה שאחריו


באשר לתקופה שלפני מתן הגט, הסכם גירושין יפרט איך תתבצע חלוקת הרכוש בגירושין בין שני בני הזוג, מה גובה המזונות שישולמו לילדים (בהנחה, כמובן, שהאישה היא זו שזוכה במשמורת על הילדים), ומהם הסדרי השהות עם הילדים בתקופה שעד לכניסת הגט לתוקף.

באשר לתקופה שאחרי אישור הגט, הסכם הגירושין יכלול מידע אודות שיעור המזונות לילדים, שיעור השתתפות בני הזוג בהוצאות שונות, נושאים הנוגעים לחינוך הילדים, נושאים הקשורים להסדרי שהות העתידיים של הילדים, חלוקת הכנסות מנכסים מניבים של בני הזוג, וכן הלאה.

מלבד הנושאים המהותיים הקיימים בכל הסכם גירושין, כדאי מאוד לכלול במסגרת הסכם הגירושין נושאים שונים, עליהם עשויה להתעורר מחלוקת עתידית. בסופו של דבר, כל מקרה הוא ייחודי, ולכל זוג והנושאים הבוערים שלו. לכן, הקפידו לכלול בהסכם הגירושין כל נושא עליו אתם צופים שתתעורר מחלוקת עתידית, גם אם מדובר בנושא זניח לכאורה.

ליווי בתביעת גירושין


תביעת גירושין הוא הליך מורכב שעשוי להיות כואב מאוד, כיוון והוא מלווה בלא מעט התלבטויות וקיימים בו רגשות מעורבים.  כשיש משבר וחוסר ודאות במערכת המשפחתית ולפני שמחליטים על הליכי תביעות גירושין, כדאי לקבוע פגישת ייעוץ אצל עורך דין לדיני משפחה, אפילו במקרה בו הגירושין הם רק אופציה רחוקה.

לעיתים הכוונה טובה יכולה להוריד את מפלס החרדות ולהרגיע את הפחדיםלכן, בטרם תפנו להליך של גירושין, כדאי מאוד לוודא שאכן עשיתם כמיטב יכולתכם על מנת לשקם את מערכת הנישואין ולשמור על התא המשפחתי, בין אם באמצעות טיפול זוגי ובין אם באמצעות לקיחת פסק זמן בכדי לחשוב על הדברים באופן שקול.

במידה החלטתם לפנות להליך תביעת גירושין, רצוי מאוד לבחון את אסטרטגיית הגירושין הטובה והיעילה ביותר.

חשוב לבנות תוכנית אסטרטגית להליך הגירושין


תהליך הייצוג המשפטי כפי שאנו מכירים אותו כיום, מחייב בניית אסטרטגיה לגירושין למקרה הספציפי, וזאת במקום לפעול על פי תבניות קבועות מראש.

לאחרונה, זוהתה בתחום הטיפול המשפטי גישה חדשה ומהפכנית: טיפול משפטי בהתאמה אישית.

מדובר בשיטה השונה מכל מה שהכרנו עד כה ומטרתה לבחון את המקרה לפרטי פרטים ולהתאים טיפול משפטי אישי ייחודי בהתאם לצרכים הספציפיים, לסוג המאבק המשפטי ועוד.

שלב אבחון והגדרת מטרות ויעדים


שלב זה הינו שלב קריטי במיוחד כיוון והוא מהווה את הבסיס לשני השלבים הבאים. בשלב זה יושב עורך הדין עם הלקוח על מנת להקשיב ולאסוף את כל פרטי המקרה. המפתח בשלב זה, על פי הגישה החדשה הינו: הקשבה.

הקשבה אמיתית משמעותה כי עורך הדין נתון כל כולו אליכם בפגישה. זהו אינו סתם עוד מקרה, אלא קיים בן אדם מאחוריו. אתם לא סתם בורג בעוד מערכת משומנת, אלא בני אדם, כאשר כל אחד מכם הוא שונה.

לכן לא תזכו לראות עורך דין אשר עיניו נודדות לשעון בכל דקה על מנת לסיים את הפגישה, אלא תפגשו עורך דין שלא יאיץ בכם, אותו עורך דין יבקש גם ממזכיר/תו לא להעביר אליו שיחות במהלך הפגישה. לא כל עורך דין יכול לאמץ גישה זו, כיוון וקיימים עורכי דין אשר מטבעם הם אנשים כוחניים, דבר הניכר גם בעבודתם.

על פי הגישה החדשה, תפקידו של עורך הדין להקשיב למה הלקוח רוצה ולמה הוא זקוק.

עורך הדין שמקשיב ללקוח ומעניק תשומת לב מלאה למקרה האישי של הלקוח יוכל להציג את הפרשנות היצירתית שלו לחוק ולפסיקה ולא להתנהל כמו עו"ד שפועל לפי לשון החוק וכך ישיג ללקוח שלו תוצאות מצויינות.

אם למשל מגיע בעל אשר אשתו בגדה בו והוא מלא באמוציות של כעס ורוצה לפגוע בזכויות של אשתו ככל שניתן, יידע עורך הדין לקרוא בין השורות ולהסביר לו מדוע דווקא כדאי לו לנסות ולטפח קשר בריא עמה.

למעשה, עורך הדין לא ימהר לקחת את התיק על פי בקשת הלקוח ולנהל מאבק כוחני מול האישה, אלא ינסה לפעול לטובת הלקוח ולהסביר לו את זכויותיו, חובותיו, יתרונותיו וחסרונותיו של ההליך המשפטי.

 

שלב בניית אסטרטגית גירושין

 

בשלב האבחון, אוסף עורך הדין את כל הפרטים, ואז מתחיל לבנות ולהגדיר את האסטרטגיה. עורך הדין חייב להיות ממוקד ולא להיסחף למאבקים מיותרים אשר בסופו של דבר עלולים לפגוע בלקוח שלו.

חשוב להסביר ללקוח שהתנהלות זו, היא לטובת האינטרסים שלו ואין טעם לערב אמוציות קשות על מנת לעורר תככים בלתי נגמרים.

אסטרטגית גירושין מותאמת ללקוח


כל לקוח רוצה לקבל משהו מסוים וכל לקוח יכול לקבל משהו אחר.

חשוב להדגיש בפני הלקוח מתי כיוונים מסוימים אינם ריאליים ויחד עם זאת לנסות ולהגיע לפעולה התואמת את רצונותיו של הלקוח באופן מקסימלי.

כך, בסופו של דבר, יש לתפור אסטרטגיה מותאמת לצרכים ולרצונות של הלקוח.

סעיפים בתביעת גירושין

שלב יצירת כלים ליישום אסטרטגיה לגירושין


עורך דין אשר מאמץ את שיטת הטיפול המשפטי בהתאמה אישית חייב לאסוף כלים המתאימים באופן מדויק למקרה העומד בפניו. גם בשלב זה, ניתן לראות את חשיבות שלב האבחון בו מקבלים את התמונה המלאה לגבי כל מקרה ומקרה.

אחד הדברים החשובים ביותר שעל עורך הדין לתת עליהם את הדעת עוד משלב האבחון, הינו מיהו אותו אדם היוצא למאבק משפטי. האם הוא גמיש? האם הוא אמוציונאלי במיוחד? האם הוא מלא בכעס? וכיוצ"ב.

בהמשך לכך, בשלב יצירת כלים ליישום חייב עורך הדין להתחשב בכל הגורמים והנתונים שאסף במהלך הפגישות, כולל התייחסות לאופיו של הלקוח, לרגשותיו, לצרכיו והחשוב מכל לרצונותיו.

כל זאת מתוך מטרה להביא את האסטרטגיה שבחר לידי ביטוי באמצעות כלים עמם יצא למאבק המשפטי.

חשוב לציין, כי על אף ששיטת טיפול משפטי בהתאמה אישית אינה דוגלת בהכרח במשפט כוחני, אין זה אומר כי מדובר בשיטה מתרפסת. הביטוי: "כל מקרה לגופו" הולם בדיוק את הגישה החדשה.

כעורכת דין לגירושין אני דוגלת בשיטת טיפול משפטי בהתאמה אישית, מאמינה כי כל אדם המבקש טיפול משפטי חייב לדרוש טיפול מסוג זה, על מנת להגיע לתפוקה מקסימלית בהתאם לרצונותיו ולצרכיו.

מן הסתם קשה יותר לנהל משפט בצורה אישית המותאמת לכל לקוח בנפרד, "קל יותר להיות האיש הרע, זה שמסתער קדימה, נלחם עם הראש בקיר והמוניטין המפחיד שלו כבר פוסע כמה צעדים לפניו".

הבעיה היא, שבמקרים רבים, האינטרס אשר משרת את עורך הדין, אינו משרת גם את טובתו של הלקוח. כאשר עורך דין מתנהל על פי הדרכים הקבועות והידועות שלו, הוא חוסך הרבה מאד זמן. לעומת זאת, אם ייאלץ לשרטט בכל פעם את הדרך מחדש, זה כבר סיפור שונה, ולא כל עורך דין מוכן לעשות את זה.

כיום הלקוחות דורשים מעורך הדין שלהם לנקוט בגישת הטיפול בהתאמה האישית, ותפירת אסטרטגיית המשפט באופן המותאם לרצונותיהם ולצרכיהם הבלעדיים.

כשאדם עובר משבר גירושים, הוא נמצא באחת התקופות היותר קשות שלו, ולנו כעורכי דין יש את הזכות והחובה, לעמוד לצדו ולהעניק לו את השירות האישי החם והאיכותי ביותר שאנו יכולים להפיק מעצמנו ומהצוות המקצועי שלנו.

לסיכום, ניתן לראות באופן חד משמעי, כי שיטת הטיפול המשפטי בהתאמה אישית הינה שיטה יעילה הרבה יותר ואף, לא פחות חשוב, נעימה ללקוח הרבה יותר.

לא תמיד צריך לנגח בכל הכוח בצד שכנגד, לא תמיד זה הפתרון החכם. לפעמים ברגישות ובתבונה משיגים יותר ואנחנו פה על מנת לסייע לך בכך.

רוצה לקבל את המקסימום שמגיע לך?

מלא את הטופס מתחת לסרטון

וקבל גישה לסרטון הדרכה

שיראה לך  איך לקבל את המקסימום

שמגיע לך בהסכם גירושים

הרשמה להדרכה לתהליך גירושין | עו"ד חגית לב

ת: ראשית, יש להגיש בקשה ליישוב סכסוך, במסגרתה מחויבים בני הזוג לתת הזדמנות להליך של הידברות ביניהם. אם זה לא נשא פרי, תיפתחנה בפני הצדדים האפשרות להגיש את תביעות הגירושין בערכאות.
מידע חשוב נוסף נמצא עבורך באתר.

ת: פונים לייעוץ משפטי של עורך דין מומחה לדיני משפחה וגירושין, אשר ידריך אתכם כיצד לנהוג, אלו מסמכים לאסוף וייצג אתכם בהליך המשפטי, תוך שמירה על זכויותיכם.

ת: מצב זה נקרא סרבנות גט וישנן דרכים שונות להתמודד עמו, בהתאם לשאלה איזה צד הוא הסרבן, מהם המניעים לסרבנות, משכה וכיו"ב.
התשובה המפורטת נמצאת באתר.

ת: לאופן שבו נבשר על החלטתנו להתגרש יכולה להיות השפעה עצומה על הצורה בה יגיב הצד השני ומכאן על אופן התנהלותו של הליך הגירושין. לכן, חשוב לעשות כן ברגישות ולא באופן תוקפני ואם ישנן התלבטויות בנושא זה, ניתן להיוועץ עם עורך הדין.
כתבתי בהרחבה על כך במאמר, כנס עכשיו!

עו"ד חגית לב

"אני אדאג שתקבל את המקסימום שמגיע לך"
שליטה מלאה ברכוש ובכספים תוך שמירה על האינטרסים שלך !

לב משרד עורכי דין עוסק בתחום דיני משפחה וירושה. המשרד מנהל תיקי משפחה רבים בארץ ובחו”ל דיסקרטיות ואמינות ואנושיות אצלנו זה שם המשחק.

מעל 500 ממליצים וחוות דעת של אנשים שעברו את זה כמו גדולים
  • Ofer Mekmal (‫עופר מכמל‬‎) Avatar Ofer Mekmal (‫עופר מכמל‬‎)
    20/12/2019
  • הפנתי חברה קרובה ויקרה שלי לקבלת ייעוץ משפטי במשרדה של עו"ד חגית לב . החברה סיפרה לי שחגית הייתה קשובה, והרגיעה אותה וניסתה למצוא דרך למנוע את פירוק המשפחה ולא ראתה אותה כפנקס צ'קים מהלך. אשמח להמליץ ולהפנות שוב בלב שלב

    יעלי רהב-סיון Avatar יעלי רהב-סיון
    20/12/2015
  • תודה חגית היקרה, הליווי שעשית לי מהתחלה ועד לסוף עם התוצאה שרציתי תודה על הכל

    zeeve sendekie Avatar zeeve sendekie
    20/12/2019
  • רציתי להגיד לך פשוט תודה את מדהימה ומקצועית

    רחל לב Avatar רחל לב
    20/12/2019
  • יערה ענסי Avatar יערה ענסי
    20/12/2020
  • המרכז הישראלי לצוואות וירושות Avatar המרכז הישראלי לצוואות וירושות
    20/04/2022
  • חגית תודה על הסבלנות וההסברים הנפלאים שעזרו לי להבין את התהליך ולהצליח ולהגיע לתוצאות הרצויות

    ‫טוני ירון ”הזברה“ אנטניר‬‎ Avatar ‫טוני ירון ”הזברה“ אנטניר‬‎
    20/12/2019
  • יגאל אילו Avatar יגאל אילו
    20/12/2020
  • moshe zohar Avatar moshe zohar
    20/12/2021
  • ממליצה בחום חגית מאד מקצועית מסודרת ישרה ואנושית מאד מרוצה מליווי שקיבלתי

    A Ch Avatar A Ch
    20/12/2021

אז מה הדבר הנכון

לעשות עכשיו

במקרה שלך?